keseronokan berganda !!

saye paling sukar nk tulis aktiviti harian saye except for shopping..saye rase cm bosan jek kalo nk tulis ape saye buat..such as...pukol brape saye bangon..ape keje saye buat..ape yg saya makan...saya pegi mane..saya buat ape...bla bla bla...sebab saye malas kot...tapi this time saye memang nk btau ape saye buat...sebab sangat syok n best gile!!!

alkisah ahad last two weeks aku lepak ngn iju n acan kt tc..aku ajak dorang maen atv kt gambang...so ktorg pon plan...project manager nye aku la..sbb aku yg gatal nk maen...so aku ajak le kawan2 laen...mule2 ade yg resist nk pegi...mahal...jauh..bagai bagai lagi le...

check out the photos...it tells u 1000 words..KEPUASAN SANGAT2! KESERONOKAN BERGANDA!!

presenting....

PROJECT MANAGER BEJAYE

RIANG RIA

NAD HEBAK!!! (bawak atv clutch)

aaron aziz pelat

iju si pembersih


talhah si budak tua

WE REALLY HAD ZILLLLLIIIOOOONNN FUNNNN!!

next time nk maen atv track malam plak! double fun! seryes tak puas maen atv ni! we want more!!

6 comments:



Shahira said...

weh weh!!!
tggu aku balikkkkkkkkkkk!

riaizzatirazali said...

hahah sgt!!! tp jah, iju ajak test di waktu siang dulu, sbb abg tu ckp siap ada tasik la bagai. so agak dangerous utk tiba2 wat yg mlm punya. btw, kitorang dah sebulat suara melantik ko jadi org yg drive paling belakang di mlm hari. sekian. :)

pujah said...

pergh...ok kite g trek siang..tangkap gmba cm org gile..then kalo da konpiden baru trek mlm..begheh???

nadirah alias said...

trillion funnnnnnn!!!
ada tasik?takut terhumban di mlm hari, so try siang dulu!
hehehe
pujah ko kena jd project manager sekali lagi utk off-road!
hehehe

pujah said...

oleh yang demikian...dengan ini aku officially melantik diri aku sebgaia project manager lagi skali! yeszaaaa!

nurayunni said...

mcm bez jer...