bitter heart

15 fakta tak menarik langsong pasal aku

  • tak suke pegang getah lastik..getah ikat makanan tu...euw~ busuk! nyampah kan? mengada kan?

  • tak makan makanan bersantan..bukan sbb jaga body...tp jaga badan...beza tuh jaga body n jaga makan...BERBEDA BANGET! so kalo raya memang takkan makan rendang dan lemang dan lontong...tapi aku ni seorang hantu nasi...kalo makan nasi mesti bertimbun timbun..asalkan nasi...tekak orang kampung..perut lembu!

  • tak makan makanan berminyak..kalau makanan tu beminyak..harus lap penyet2 dgn tisu utk serap minyak..sbb tak tetelan tekak aku nih nnt...poyo kan? kan? kan?

  • tgh berusaha gelak dgn sopan..tp inilah fear factor aku...aku rasa kalo org bagi sejuta pon aku stil takleh buang gelak aku nih...susah gila nak control gelak begempa mcm aku nih..salah satu usaha untuk meng-cover gelak adelah menutup mulut dgn tangan dgn harapan volume gelak itu pelahan dan persis kelihatan ayu...aiyaiyaiyai

  • tiap tiap malam wajib layan industan..kalo kt umah bukak zee tv n b4u..kalo dalam kete layan thr hindi power...gegar!!!

  • tak layan music2 trend masa kini aka indie band..rasa dorang tu sume wannabe jek..rela dengar lagu pujaan pop 80an kau kunci cintaku dalam hati mu, pelamin angan ku musnah n teratai layu di tasik madu..

  • tak suke tgk raja lawak..rase kesian kt org org yg masuk petandingan tu...motif? nak cepat glemer? pathetic!

  • org kate aku ni high taste..ada aku kesah? cak cak cak!

  • benda yg aku menyesal beli smpai skang: tong sampah berharga rm40, sikat berharga rm45, shawl chinese silk berharga rm110 dan kain ela berharga rm450..tukang jual kain kt alamoda tu ckp kt kedai die jual 2 pasang kain sahaja dalam malaysia nih demi menjaga exclusivity...2 3 bulan kemudian aku nmpk ade org pakai kain sebijik mcm kain aku! sumpah pasni nk cari yg murah2 jek..

  • kasar di luar..kasar di dalam..senang cite..hati kering!

  • kakak yg super garang..suke menggunakan teknik mengugut! kire otai gila ah dalam family!! contoh paling senang, kalau adik2 tak angkat kain yg aku dah lipat..aku baling jek kain tu dari tingkat atas...kil kil kil! die die die!

  • suka becakap aka beleter non stop..bertih jagung...mcm pop corn tengah meletop letop kne bakar dlm oven tu..pot pet pot pet pot pet..smpai tgk wayang pon keje nye nk becakap jek..sori kawan kawan...my bad!

  • shopaholic..enuff said..hasilnye almari aku da patah 2 kali...waaa!

  • pandai memasak tapi malas mempraktikkan nye...koh3

  • hasil chatting ngn adik sndri di facebook-->mu kentut tanpa segan silu depan aku


tq lah! masih berlarutan berchatting dgn adik sndri selama sejam berturut turut..MASIH SADIS! muahahhaha



pi.es: terlampau bosan dgn cuti smpai entri pon selalu di hapdet..ESOK NAK PEGI KEJE LAH!!!

0 comments: