selamat hari kekasih sayangku!

valentine nak dekat dah...nak celebrate lah! nak candle light dinner..nak chocolate..nak teddy bear..nak white gold ring..nak hang out the whole day dgn mr bf!! ihik ihik! nak romantik romantik! bes nye!!!

hohohoho....

well let say..aku tak penah sambut..dan aku takkan sambut...sambut valentine adalah haram..sila baca artikel ini http://www.antara.co.id/print/?i=1171364311
jgn jadi jahil sgt lah kalau ckp tak tahu..tak tahu atau buat buat tak tahu?

i bet on 14th feb aku akan keje kt opis nk siapkan keje..=(...nampak gayenye becinta dgn keje lah...huhuhuh

oklah..let me tell u frankly...im not into romantic type..i dont hold hands with bf let alone hugging pegang pinggang watsoever..it was only on the early stage..biaselah..budak budak baru nak explore ape perasaan becinta..but then it came into my senses...its not worth it..maybe aku hati keras..tadek feeling? dunno...tp since da besar..i dont do that..i dont call my previous bf with names...B, Sayang, Abang...i refused to say it..i juz cudnt..kesian pakwe pakwe dulu..btol la kot hati keras..actually i juz wanna keep that names and all of those precious thing with my husband...my only husband to be..

ingt..bf anda bukan boleh disentuh sentuh..masih haram..tak manis dipandang..kasi berat bahu kiri jek..well aku sedar aku tak baek sgt..tapi ini pon peringatan untuk diri sndri jugak..sentuhan ringan ringan tu semestinya diulit nafsu..simpan lah untuk suami anda..pastu ko nak buat ape..BUATLAH!! MIAHAHAHA!

perempuan baik untuk lelaki baik..begitulah sebaliknya...renung renungkan dan selamat beramal


pi.es:valentine day ni ade cite devdas kt tv..tak sabor nk tgk cte industan..YESZZZAAAA

1 comments:



riaizzatirazali said...

http://www.emedia.com.my/detailnews.php?nid=6353&cid=N01