azam 2010

salam...




sedari umur ku menginjak angka 24..bukan muda ye...sudah tua...kalau korang kate 24 is still young..hun...u r totally wrong..mak aku dah dapat anak sorang kot time ni..kawan aku da besepah betunang la..kawen la..kalau aku kate aku tak stress..well HELLO!! sangat lah tipu kalau tak stress kot..its the way u handle n channel ur stress into somthing beneficial to ur ownself..thats the way! ahak ahak! i like it! ahak ahak! (-_-)" well maybe ade org pk aku desperate nak berlaki..maklom la asek kecundang becinta..btw lantak ape org nk pk..asalkan aku still di track yg btol..aku tak abeh kan duet org..aku tak nyusah kan org..ade aku kesah? CAK CAK CAK!! ops teremo...muahahah

untuk tahun 2010..i hope my life will be getting merrier more than ever..my big sis is getting married n i'm wishing her a very happy n prosperous wedded life..the whole family is getting nervous with all the preparation..apetah lagi aku...yg tibe tibe kene pk sume konsep kan? i think i shud really hire a PA..anyone interested juz gimme a call..nnt aku upah satu ari 20sen..ngeh3..so ade la aktiviti aku di hujung minggu apart from shopping kan..hehe..aktiviti menjadi seorang wedding planner tak bertauliah! i like!~

untuk tahun 2010

  • saya berharap untuk menjadi seorang wanita bekerjaya yg lebih hebat..lebih yakin dan lebih berpengetahuan...harap tadek la asek blurr cm skang nih...masuk meeting je blurr..jmpe client je blurr..dayum!
  • saya berharap untuk terus menjadi seorang yg positive..hieyaaakk!! sila bg saya positive energy..akan tros menjadi soerang yg free spirited..fun n cheerful! kite enjoy~
  • saya berharap untuk bertemu jodoh...mungkin tidak dalam masa 3-6 bulan akan datang..selepas tempoh itu mungkin saya akan lebih ready..sebab kalau saye btol2 dah jumpe..saya taknak becinta lama bebenau nih..tros ikat dan tros kawen..at least kurang dosa kn? harap nye jodoh saye ni adelah yg terbaik untuk diri saye...oh jodoh..di mana kau??
  • saya berharap untuk menjadi seorang yg super duper expert dalam hal hal financial management..ini adalah crucial ye..semoga saya dapat menyimpan duet pas tolak socso n kwsp n tabung haji..*tp nex year nk g penang lah..nk g singapore lah..nk g tmn negara lah..how? how? aiyaaak!!
  • saya berharap untuk menjadi seorang wanita yg lebih mendalami ilmu agama...pelan pelan kayuh..harap ade org yg same same guide saye..semoga pemakaian lengan panjang dapat diteruskan..inshaallah sekarang sedang mencuba untuk menjaga aurat dan perilaku di hadapan bukan muhrim..harap kurang gelak melahar lahar..lebih bersopan..kurang alser dan pot pet...macam susah jek!! waaaaa!! RIA! TOLONG AKU! KALAU AKU TERBABAS TOLONG KETUK KEPALA AKU!!
well itu je kot...semoga kite bersama maju ke hadapan...dah tua yeop...rumah kata pegi..kubur kata mari..huhuhuhu!

7 comments:



riaizzatirazali said...

firstly. pls change ur font writting. makin tambah power mata aku ni. haha. aku pon berangan nak wat post psl azam aku tp cam memakan masa 8 jam je nak tulis. ;p

btw azam tu penting, dan yg lg penting utk ko berusaha mencapai matlamat tu. insyallah, His guidance will help us in being a better muslimah.

ah jgn plak lepas ni nak beli lg baju bdk dajah 3, tudung seciput tu lg dah tau hukum hakam ni sme.membazir tu amalan syaitan, jgn nak selalu amalkan pulak. beli ikut keperluan, bukan keinginan.

hah kan aku plak dah jadi potpet kat sini. haha.

i think u need to read more la if u r interested. br la open up ur eyes n terpanggil utk menerima hidayahNya. wah aku bila berkata2 aklah ustazah, haha.

btw a lebiu. jom sama2 berusaha!saling igt mengingati. ;)

riaizzatirazali said...

sorry2! bukan font writting, font COLOUR! agak2 la nak guna pink awak nya background tu colour apa!!

Nazirul said...

model muslimah tahun 2010 harapnya.
amin.

pujah said...

tak dpt dah doe jadi muslimah..baru pas maki hamun mangkuk tingkat anonymous mane tah

sejad A.K said...

baca buku solusi

pujah said...

sejad: baeklah! nnt i carik

misae@ainiliyana said...

gudluck jah~...yg pnting mu ade famili n kawan2 mu yg sayangkan mu...all da bes keh?? nnt mari la k.l..boleh nek kete aku lok...;p