Y.E.S !!!

hik hik!! syokk sangat...pigi shopping smpai pokai...uwaa...btw let the pix tell the words


kasut nude beige idaman kalbu..namun tidak berjaya dibeli kerana tadek saiz aku! uwaaa!! kat pavi ngn sunway pon tadek..sede sede! dayum!


last last beli 3 kasut laen untuk menghilangkan rasa sedeh..tak patot sungguh..ikut nafsu btol!


tudung beli smpai 7? nnt aku post muke aku pakai tudung ni jek..post edisi gedik


PERJUMPAN PEREMPUAN
PEREMPUAN GEDIX


actually supposed to jumpe ramai lagi..tp yg dapat datang banyak nih jek..jumpe mmber2 matrix yg gediks..mmbe laen tu mmbe ronggeng universiti..sgt lame tak jumpe korang! windu gile ar..

aku ingt lagi zaman matrik...datang malam2 buta semata nak rebonding rambut pakai seterika ngn kain batik..rela iron rambut smpai teleng2 kepala..haha! ni sume keje sarah! still ingat jugak zaman kite memang meluat tgk bitch bitch kt kmm dulu...asek gossip 24 jam...sekor2 ade cinta monyet yg tak kemana...smpai skang pon bf kitorg tak lekat lekat..hahaha...ape salah kite eh? aku rase kite ni da kire kategori hot cute gorgeous goddess...woah! sile lempang aku laju laju

nextime kite mandi sunway keyh! ingat! pakai two piece jek tau...MASHAALLAH!!

akhir kata...sgt bes shopping n jmpe darlingssss favourite i...sumpah kawan smpai mati! PINKY SWEAR!~ hik hik!




1 comments:



izwan khan said...

kak pujah..
dh2 lerw tuh..
xkeruan betui la..
kena jd cm confession of shopaholic ni..
jd cm gul itew hokeh..
p wat YES sndiri..
jual sume blk..
ahahaha