mana pergi quality seorang perempuan?

assalamualaikum...(x jawab dosa)


topik yg lepas menjadi topik panas..serang menyerang..komen mengomen..

oleh kerana aku rasa cm byk jek org nak komen...aku bagi peluang utk korang sume komen pasal aku...ye aku tak perfect..perangai pon bukan baek sgt pon..mulot laser..cakap nak lepas...gelak melahar lahar..memang tak menzahirkan ciri ciri wanita melayu terakhir pon...

u can post any comment bout me..kalao penah wat silap ke..nak tulis sila lah..nak komen betamadun ke tak betamadun ke...tulis le..aku akan amek as komen membina dan try pk balik salah diri sendri..aku nak bukak buku baru untuk 2010

if u choose to be anonymous..then it will be juz fine with me..

salam maaf dihulurkan terlebih dahulu

peace out

17 comments:



mr.J said...

aku baru je baca blog ko.
so tk de komen sngt.

tp tul la ape yg ko ckp tuh..
susah nak dpt yg quality..
very rare la skrang nie. macam beli barang2, luar je lawa..dlm? hampes..tk de quality langsung.

keep in touch. im not going to make a war here..haha.

cheers

Anonymous said...

hmmmmm mmg anonymous

Nazirul said...

Sebenarnya persoalan tentang quality ni amat subjektif.terpulang kepada individu untuk menilainya.Ada lelaki yang merasakan seorang perempuan bercakap dengan banyak adalah orang yang berkualiti.mungkin juga seorang lelaki itu tempted dengan kebannyakan percakapan seorang perempuan itu.tidak mustahil bukan?people tend to judge people's outside.tapi nak tgok betul2 dalam mmg payah melainkan kalau kita kenal seseorang itu sedalamnya.tiada yang sempurna dalam dunia ini.tetapi mencuba jadi yang terbaik adalah satu benda yang terbaik bagi setiap insan.bukan begitu?tak salah kalau kita nak meletakkan criteria2 pada seorang lelaki atau perempuan itu.sebabnya,memilih adalah perkara yang baik!takkanlah kita nak pakai sebat/sapu je mane2 orang bukan?

akhir kata,tepuk dada tanya iman!
p/s:bukan nak berkhutbah,cuma betuli diri jua!

Nazirul said...

by the way,have a nice day eberibadi!

AnEs said...

Aku selalu jd silent reader bl0g ne..I like y0ur style..0ut and l0ud..keep it up!

Sarah H. Muha said...

walaupun kau loud, atau amek gambar depan tmpt parking yang sampai sekarang aku masih tak paham konsep gambar tu, kita tetap kesayanganss. yang pntg baik hati.

xoxo

Anonymous said...

Tak panas pun tjuk ni jika aku xpanaskan..

pujah said...

look who's talking..a gutless man

riaizzatirazali said...

cinta yg dicari adalah baik, tetapi cinta yg didapati tanpa dicari adalah lebih baik. :)

Anonymous said...

suda la pujah..
mu pong bkan baek sgt..
sb tu la afiq tgalkan mu.
xabes dgn dunia sendiri yg dibuat2..
kononnya standard.. tp mengaibkan diri.. pk la dlu len kali.

Nazirul said...

hohohoho.panas panas panas...

pujah said...
This comment has been removed by the author.
Nazirul said...

Cik Mahfuzah Mansor.Please bersabar yer.Biarkanlah orang nak cakap apa pun.Janganlah cepat melenting.Lagi ko marah,lagi dia suka.ORang camni,jangan kasi layan jer.Sabor-sabor.

kepada anon.
moga-moga anda 'diberkati' dunia akhirat.amin.bagus sangatlah tu berperangai camtu.

pujah said...

aku hangen jek tgk ade org tak puas ati tp tak ckp depan depan...gutless..'cock'less..dasar bajingan

Nazirul said...

Sabo.Tak perlu ko menjadi seperti dia pulak kan?biarlah die dengan bayang2nya.

pujah said...

baeklah baeklah...hnnnsss hnnnsss...*kembang kempis idung ku*

Anonymous said...

hehe pdam comment mu tgh btukar jd mahkluk huduh ye jah..