mana pergi quality seorang lelaki?

  • kebersihan...aku paling tak suke lelaki yg buang smpah merata rata..then spitting sana sini...geli siot..mcm tadek keje laen nk buat ke? dari ko meludah merata rata..baek ko ludah atas langit then setempek kene atas dahi sndri..geli ok! geli! aku paling pantang org buang smpah lua tingkap time tgh drive..memang aku cop org ni ade otak tapi otak letak kt buntot...bangang punye orang!

  • topik bercerita yg ilmiah..baru la kita tau die ni knowledgeable ke tak..tak perlu nk cakap banyak..cukup lah aku sorang yg pot pet pot pet..aku tak suka lelaki yg cakap nak lebat..pung pang pung pang..tapi habuk pon tarak...org mcm ni sila terjun lombong ye..

  • aku tak suke laki yg memperkotak katik kan perempuan..used to be in one scene..i was in ukm for one event..then time nk solat tanye mmbe pempuan nk ikut tak..girl tu ckp die period..pastu ade sekor beruk mat yeh (bmy) ni cakap
puj:weh ko nak solat tak?
girl: takleh la..aku period..(ckp slow slow)
bmy: APE? KO PERIOD? HAHAHAHA

badigol ni saje jek cakap kuat kuat sbb nk malukan kawan aku...ok time ni aku mmg meresap satu badan

puj: dahtu kenapa kalo die period? bedosa ke kalo period? mak ko tak period? bodoh gile ko nih!
bmy: yg ko emo pesal?
puj: psl ko kuang aja..bagus sgt ko gelak kat pempuan period? pegi mampos bole tak?

baek lah...aku mmg becakap kasar..tp aku pedulik ape...mamat ni mmg stok nk mintak pelempang ngn aku...smpai abes program die tak berani tegur aku dah..buat lawak bodoh pon tak berani..kalo aku jmpe lagi mane2 mamat kuang aja...mulot aku mmg takleh bla nk menyound org mentaliti tahap tumit babun nih...STUPID!


  • aku tak suke laki yg tindik sana tindik sini...cakap nak i u i u..tapi spm 10D? kau bajet kau hebat? asal ko ckp i u tu kire kau bagus? kau tindik sana sini , kau playboy sume betina kau dah sapu..HEBAT? sekali aku suruh kau azan baru kau tau diam...kes laki tak reti azan ni byk dah terjadi ye..mak aku nurse wad bersalin..byk dah kes laki laki poser cmni tak reti azan..ape nak jadi?

  • aku tak suke laki yg mengongkong! isteri adalah anugerah..bukan hak milik..so wanita sekalian sila lah tau bahawa anda bukan boneka patung yg boleh di angguk angguk..digeleng geleng.

well tu je kot aku rase yg aku tak suke..kalo aku ade pape kemuyskilan yg terbenak lagi kt otak ni...aku tulis lagi..muahahaha!

56 comments:



zam_jakal said...

Dato Rahim cakap isteri tu anugerah..huhuhu

pujah said...

hohoho...ampeh..tak cakap awal2..aku da siap tulis blog pon

zam_jakal said...

hahah..aku reply kat fb ko mase tu..tp die tulis ko offline..hahha

Anonymous said...

kebersihan...aku paling tak suke lelaki yg buang smpah merata rata..then spitting sana sini...geli siot..mcm tadek keje laen nk buat ke? dari ko meludah merata rata..baek ko ludah atas langit then setempek kene atas dahi sndri..geli ok! geli!

-xsume cmtu.... pmpn yang buang pad dalam lubang jamban sampai jamban tersumbat tuh ape kes... lagi kotor... setan lagi suke... sbb tuh pompuan sng kene rasuk setan... ko la slh sorg... jangan jadik buyers ok...

topik bercerita yg ilmiah..baru la kita tau die ni knowledgeable ke tak..tak perlu nk cakap banyak..cukup lah aku sorang yg pot pet pot pet..aku tak suka lelaki yg cakap nak lebat..pung pang pung pang..tapi habuk pon tarak...org mcm ni sila terjun lombong ye..

- dedua ada mulut. gne utk ckp. abis tuhan kurniakan mulut utk sumbat segala mende ko mencekik... alaaaa ade gak pompuan ckp budget berani.. sume pasal die nak tunjuk gempak.. plastik laaaaaaa.... poyo...

aku tak suke laki yg memperkotak katik kan perempuan..

- abis pompuan yang telah memplastikkan dirinya memperdaya org lelaki dengan menggunakan segala aset yang xberapa yang ada (PAPAN) tu apa kes.... xpayah pasal kotak ke, plastik ke, fibre glass ke, LU PK LA SENDIRI... XDE MANUSIA PERFECT!!!

KAT NERAKA SOK LAGI RAMAI POMPUAN DARI LELAKI... PELIHARA TUTUR KATA, PENDENGARAN, PENGLIHATAN, PERBUATAN....

Anonymous said...

"di mana pula kualiti seorang wanita?"

Girls skrg pkai tudung seluar ketat.. ikut peredaran fesyen katanya.. pakai tudung lengan pendek.. i tutup aurat kononnya.. pkai tudung dada terbonjol.. baru stylo anggapannya.. pkai tudung jambul terkeluar.. baru mak datin perasannya.. pakai tudung.. tapi tak pakai otak.. tak sedar2 jugak cermin dirinya.. (ape lagi yang tak bertudung ye tak?)

Wahai wanita.. belajar sampai degree tp nurani cukup hanya celah gigi.. fasih berbicara.. tapi sayang mulut tak pandai cover.. jadi engineer tp tak pandai bace pelan dunia.. bercakap agama tp nafsu semata.. agama hanya tempat utk mengata itu dan ini.. tp tak sedar teraibkan diri sendiri..

Hai perempuan.. diciptakan lemah lembut.. berkasar dirasakan power.. diciptakan baginya tubuh lawa nk jd lelaki pun ada.. pakai bju tebal2 taknak nipis supaya boleh kapel dengan yg sejenis.. (org yg mcm ni jgn terjun lombong k.. lebih baik muhasabah)

Banyak lagi kalau nk diburukkan satu sama lain.. Comment ni bkn nk buyers.. cuma nk sedarkan lelaki dan wanita sama saje.. ada yg baik ada yg jahat.. tp igt la lelaki tp yg memimpin. Berhak kongkong isteri selagi berlandaskan agama.. walau isteri xsuka.. xde hak meninggi suara dan mengata.. isteri adalah hak milik.. juga amanah.. juga anugerah.. mas kawin dah dibayar.. lafaz semua bersaksi.. boleh mengata.. tp kalau xtahu hukum lbh baik jgn sewenangnya bersuara..

Thanks sb bce..

riaizzatirazali said...

daer anonymous, i think u should have ur own blog la. u seems to have alot of idea. i'll definitely be ur everyday reader! ;)

jah, as much as u like seeing more
lelaki berkualiti, laki pulak mencari2 wanita berkualiti. these kind of peoplesgt la rare, ibarat membezakan intan dan dlm lautan kaca, ada tp x mudah nak jumpa. as u try to improve yourself, insyallah, Tuhan akan mempermudahkan jln kamu.. :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

dear riai and also all readers...
i have my own blog. but i also doesn't like to this kind of things. WHICH SEXES IS BETTER???

but menurut islam, cbe kite fikirkan apa fungsi wanita dalam kehidupan seorang lelaki, dan apa fungsi lelaki dalam kehidupan wanita?? they need each other isn't it.... aq malas nak cite pepanjang coz everyone who have ajaran islam yang teguh kat diri memasing xkan pertikaikan bende ni...

as example: APA FUNGSI MAS KAHWIN DALAM ISLAM...??? sebenarnye nampak macam beli pompuan atau memiliki seorang pompuan dengan harga yang murah... tp bukan... sbnarnye mas kahwin berfungsi sebagai betaa sucinya seorang perempuan tuh... yela duit mas kahwin tuh kite as lelaki xleh makan, duit tu kena duit hasil titik peluh sendiri bukan pinjam along ke apa kew....
so pk la yea


BERKATA AQ DALAM DIAM...

Anonymous said...

ouh dayum!!aku ade silent reader..wahai encik anonymous..fyi aku x penah buang pad dlm toilet..mls plak aku layan freak cm ko ni..nk sound tu sound depan2..baru lelaki gentle..ye tak? aku rase ko ni pelik..aku juz ckp lelaki xde quality..ade aku ckp sume laki dlm dunia ni tak guna ke? Post aku ni psl feminisme ke? ada kah? Xde kan..takpe takpe..next post aku letak quality yg baek pulak..bg kau puas ati..bg kau sengih baek punyer..takpon ko bg idea je lah ape post yg aku patot letak.hehehe

Pujah

Ps:aku pon nk jadi anonymous gak

riaizzatirazali said...

lelaki dan perempuan dilahirkan utk 'complement' each other, saling lengkap melengkapkan.

dear 2nd anonymous, i dont mind if u r trying to share ur own point of view, but it seems like u r pointing finger at the writer. pujah ckp as in general, she's not saying all men pon pengotor suka ludah2 ke. so pls dont take it too persoal okeh? ;)

why dont u share ur blog as well? i want to know bout te way u thik if u dont mind. :)

jah, nak kena tampau ke? yg tiba2 nak anynomous ni kenapa? pastu kat bwh tulis pulak pujah, baik tyh! ko kena less harsh kot bila type tu. ni nak emosi je aku karate kang br tau!

*peace sesama islam pls jgn gaduh!*

riaizzatirazali said...
This comment has been removed by the author.
Ilyas Zubir said...

hahaha
aku dah baca entri ni 2-3 kali..
apa yang aku bleh tafsirkan sini pujah cuma kongsikan ciri-ciri laki yang dia tak suka.. n sebagai sorang laki aku tak rasa pun yang entri ni bersifat sexist..
encik-encik anon..jangan la sensitif sangat k? chill la bro..

Anonymous said...

Yopicsky..

Ko ni mmg hdup sbgai barua dia ye?

Anonymous said...

(barua??)waa..

Anynomous yg kat atas ni jgn la hardest sgt.. kita comment yg general sudah.. blog ni bkn blh ubah dunia pun. dia just annoyed sorang2 dlm blik dia bila dah bosan..

emotion top of her brain laa.

dont make so hard.

ignore her blog k.

Ilyas Zubir said...

hahaha..
'anon barua'(aku tatau nak namakan apa..anon ramai sangat)
hang tau ka apa maksud sebenar 'barua'? haha
lawak la hang ni..
aku rasa kalau hang ada blog mesti kelakar gila..aku rasa mesti maksud sebenar 'poyo' pun hang tatau haha

Aiaa said...

SERIUS AKU PON SOKONG ANONYMOUS. AKU PEREMPUAN, TAPI ADA BETULNYE APE DIE CAKAPKAN.

JAH, MU NI KES APE JAH? JANTAN SGT JADINYE. KO TUH PEREMPUAN BUATLAH CARE SBG PEREMPUAN.

TP ANONYMOUS, I SOKONG U!!!

pujah said...

ni sape plak aiaa ni? mcm ni lah..aku sebut perangai jek...kalau ade org menghina perempuan...buat perangai kotor ke...korang suke ke? yg pempuan kat atas ni nk buat jadi laki ke? nk tunjuk kt mak bapak laki korang tindik sana sini ke? dah tadek teruna? dah tebuk anak dara org ke? paham tak ape aku nk ckp? ade jek laki laen yg baek dlm dunia ni..aku suke je lelaki baek ati..ada aku ckp aku nk jadi lesbian ke? nk jadi tomboy ke? banyak jek laki baek dlm dunia..cume aku sebut perangai yg aku tak ske jek...PAHAM KAH? KALO TAK PAHAM SILA BLAH...ngobrel aja..satgi aku type kriteria laki yg aku suke..korang yg tak puas ati ckp aku memilih plak..nk yg bes bes...so aku bubuh le kriteria yg aku tak suke...sadis nye lah korang ni....aiii...aku lesing kang

Anonymous said...

Cik jah..

Sye pun mentioned jnis pmpuan yg buruk je.. xtju kat cik jah pon... just nk sumer org sedar bkn lelaki je xde kualiti.. Sy lelaki sb tu mentioned yg girl.. mcm cik jah jgak la.. knpa xmentioned kualiti pmpuan? knpa lelaki jek? sb cik jah pmpuan kan?? cuma yg sye mmg tju kat cik jah bla cik jah nk bckp pasal hukum suami isteri.. isteri adalah hak. bkn anugerah je.. sya tak follow pun blog penuh emotional cik jah tu.. just tak sngaja terbaca.. jd jgn la kaitkan sye dgn silent reader cik jah ye..

kalau pasni cik jah tulis jnis lelaki yg baek2, sye pun comment ttg wanita yg baek2 ye.. jgn emotional sgt bla memblog.. itu kelemahan bkn kelebihan.

dr segi pndangan sye ada kwn2 awk yg awk rasa baik dgn awk tp the true is she hate ur style.. (aaia that's what i mean) so becareful k.

(sye bkn anynomous yg keluarkan perkataan barua. tu mahkluk laen.)

bkn xberani mgata dpn, cuma rasa lbh baik mcm ni. Tak sumer yg terang tu jelas ye tak.. kdg2 yg samar itu benar..

thanks sb bce..

Syafiq said...

anon..anon...aku dh jumpe ramai la org cam ko ni..cube ko bace post pujah tu balik.salah satu ayat die.

aku paling tak suke lelaki yg buang smpah merata rata

paham x ayat tu?okeh.kalau xpaham,biar aku extractkan,gune ayat simple bagi ko paham.aku ajar literature kat org,so aku paham ape yg org smpai kan.

maksudnye,pujah xsuke org yg buang sampah merata2.bknnye die ckp sume laki buang sampah merata2.ade paham?ke nak aku ckp dlm bahasa lain plak?

anon..anon...kalau ko ckp ko xsuke ppuan buang pad dlm toilet,ye silekan,tulis la ko xsuke ppuan yg buang pad dlm toilet.tapi klo ko tulis camtu,maksudnye ko ckp sume ppuan buang pad dlm toilet ke?do u get what i mean here or do u want me to simplify things further?please,dont act like youre some houlier than thou bullshit here but youre hiding behind some anonymous shitface.and one more things,its biased,not buyers.buyers are people who buy things.comprende?

ye.aku pn ade blog.kalau nak tgk blog aku sile la,aku gak dpt duit.tapi aku xtulis psl nape ppuan buang pad dlm toilet la ye en/cik anon.

pujah said...

thats the way i write..kalau korang baca blog aku pon...aku mmg kasar..kalau korang kenal aku pon..aku mmg jenis slumber..aku tak hipokrit..depan ke belakang ke..i am being myself..i believe in freedom of speech..laen org laen style..
tq =)

Anonymous said...

yup i know ur style.
perempuan yg pndai berfalsafah..
tp cuma xpk jauh je.. dan ada arrogant yg tinggi..sb hdup dlm luxurious kot.. well this is ur blog. Its fit ur harsh.

ur such a nice person to me as well.

Tke care.

Ilyas Zubir said...

thanks encik Syafiq..
aku tak suka nak betulkan org sebenarnya tapi aku rasa anon2 ni mesti budak sekolah lagi..
'Comment ni bkn nk buyers(pembeli2?)'
dan untuk 'hardest' tu lagi sesuai pakai 'harsh' aku rasa..
adik2, p sekolah belajar rajin2 tau=)

Anonymous said...

adoi ai barua2 ni..
bhasa yahudi yg ko nk bggakan sgt korg tau. ni bkn exam. asalkan faham sudah..

quran brape kali ko bce? mksudnya pun ko xtau. sebelum mgutuk cermin dr sendiri.. bodoh diri ko tu kat mana sebelum mgatakan org lain.

msg2 nk tjuk yg korg ni baik la konon kat cni.. protect member la konon. haha org mcm ni mmg ramai. tp xbleh pkai pon. Peribadi hampeh.
mls la aku nk layan. korg nk kate ape pun kate la. ibarat anjing mnyalak bukit.

Ilyas Zubir said...

baiklah..baiklah..
aku kalah la..adik menang..tahniah!
tapi sebenarnya bahasa yahudi ialah hebrew..
bukan english tau...

pujah said...

hoi anonymous kt atas ni..ko sape nk mengate member aku? i got few words for u..eat shit n die! ko nak kate aku jahat ke ape ke kate r...takyah nk ngate member aku..semak jek!

Nazirul said...

aku rasa aku macam kurang bersetuju dengan berberapa anonymous dalam blog ko ni jah.Sebab rasanya macam mereka cuba menunjukkan kepandaian mereka tetapi cuba menyembunyikan identiti.apakah jenis lelaki yang berkelakuan sedemikian?hmmm...
btw,this is her blog,her opinions,her thoughts.kalau dia seorang yang bernama mahfuzah mansor ni salah,tegurlah cara baik.bukan dengan cara kondem sana kondem sini.apa sebenarnya masalah anon yang suka kondem-kondem ni.
kalau tak suka,tayah baca.paling kurang pun nak baca pun baca lah.tapi,tayah komen.kadang2 lelaki yang macam anon ni lah yang menjatuhkan maruah orang lelaki(kalau dia lelakilah.tapi dengan sembunyi macam ni,dah gaya macam bapok dah aku rasa).tunjuk pandai,walaupun tak pandai sangat.nak tunjuk gagah,walaupun sebenarnya tak penakut.
apa yang cik mahfuzah mansor cuba sampaikan kat sini ialah her POV yang amatlah general.aku rasa sebagai seorang lelaki pun aku tak suka lelaki yang berciri kan sedemikian.dan kalau perempuan cam tu pun aku tak suka.cuba baca dan fahami dan berfikir dengan otak,bukan dengan hati.
bak kata pepatah lah,"ikut rasa binasa,ikut hati MATI"

WALLAHUALAM.
-sekadar berkongsi-
aku ada blog juga!jom baca!hahahahah!tapi kepada anon,janganlah komen bukan bukan ye(kalau berniat nak baca lah).
(boleh ke promote blog kat sini!huh!heheheh..

Anonymous said...

fyi.. aku xmksudkan english tu bhasa asal yahudi. tp dgunakan oleh kebnyakan yahudi.. haha xpyh bpura2 cool tp hati tu da panas..wakaka. barua.

Syafiq anak jati N9 said...

kepada anon-anjing-bukit.

ko ckp mcm ko tau btl psl quran kan?tlg carik sket mane quote yg ckp blaja bahasa lain salah?aku xde la pandai sgt maksud2 dlm quran tu,sbb tu aku mintak tlg ko carikkan wahai anon yg bijak pandai.aku tgk ko ni pn tau ko ni laki.laki yg ego bile salah xnk mengaku salah.dahla,ko xyah la sibuk2 sini.u are not worthy of my time.

Anonymous said...

(ur r not worthy bla bla bla.)
haha.. membebel pulak budak ni.. yelah ko hero kat cni.. jah dia hero ko ye?? hehe.. fyi.. bla plak aku kata blajar bhs lain salah? dah la ko fhmkan btol2.. mls aku nk trgkan..

klu rasa buang msa, buat ape ko sebok nk attack comment aku?? smbong bodoh btol. aku xkenal pun anynomous yg start comment2 ni. sje nk msuk cmpur. menggelabah.

jah jah.. rmai btol barua ko..

amirulxvii said...

da rasa cam baca entry break up aku yg dlu la plak. byk sgt komen anonymous. hehe...

mereka2 yg komen ag emo dr ko ni mebi terasa ngan contents entry ko kali ni. tp kan, pd aku, kalo da terkena batang hidung sendiri tu jgn la nak melenting. kan lebih elok kalo baiki diri tu.

mcm byk ag nk komen tp nanti kalo tulis jd entry plak. haha... kalo free aku tulis la entry kat blog aku.

Anonymous said...

merepek je kwn2 ko ni jah..
npe la aku kwn gak ngan diorg.
buduh buduh.

pujah said...

aku rase mereka ini tidak matang...mungkin cara penulisan aku kasar..sorry kalau terguris..(kalo terguris tu maksudnye deme ni kategori lelaki tak berkualiti la kan? ye dop?) nnt la aku update ciri2 lelaki berkualiti...konpom kne condemn sebab memilih plak..ade aku kesah? cak cak cak!!

mr.J said...

"mana pergi quality seorg lelaki?"

you right beb..

tp aku rasa lagi panjang klu cite "mana pergi quality seorg perempuan?"

lntk aku r nk ltk nme pe pn said...

gle r...memsg nk tegakkan ape yg dieorg ckpkan..pd anonymous yg xreti nk ckp dpn2..ko xske pujah or org len ko diam2 sdah..ayat ko mmg aku xleh bla..

Anonymous said...

hmmm...every1 in this world is not perfect..s\so y dd u guys hv this blog?if u guys really wanna make it happen, dont use blog..a riot or a silly lil fight can happen here..hahahah..

namaku YAsiN ada ko kesah anonymous?? said...

cis,aku manusia bangsat yg bermulut longkang baru tau mengenai isu ini...yop,barua anda...
ini baru rr bahasa yg btol kan...
baru utk memaki hamun n sesuai dipakai dalam majlis perkahwinan klu xjemput kawan2....

anon nih saper?
ainon??
or ainowwhatudilastsummer??

yop,nampak nyer ang jd barua...
pujah yg gengster telah diserang...
aku dtg dr jauh backup korang berdua...
sila berterima kaseh....
anon anon anon..
kuar rr....kuar rr...
yop barua..

yop,nk geng ang jd barua rr...
jom jom perang kuali kat blog pujah...
hangat hangat hangat....
rase terbakat sket rr tepi kiri pinggang aku nih...

namaku YAsiN ada ko kesah anonymous?? said...

pujah,mengapa isu kecil2 cili padi nih blei menghasilkan sesuatu yg hangat nih???
aku selaku seorang yg cintakan dunia blog dengan banggenye hari nih nk maintain bace blog...
seronok rupenyer bergado kat blog nih...
rase sakit2 sket..
bingit2 sikit...
rase barua2 sket...
jah,borang application jd barua ader gy x???
aku cian rr tgk yop keseorangan...
ko kan tau,aku teman gay beliau...
wakkakakkakakak

isu ini telah ditamatkan...
sila balek ke rumah masing2...
ader nama anon agy,aku cocok B**** dier ngan penyapu lidi mak aku....

Nazirul said...

kalau berterusan camni,hitz kat blog pujah ni akan bertambah-tambah la nampaknya!popualr yang tidak dicari.hahahah.

btw,ada orang yang sebenarnya tak berapa pandai,tapi berlagak pandai.
BIAS dikatakan BUYERS.hiks.
Btw,kenapa isu bahasa tiba2 dijadikan topik pulak eh?cam takde kaitan je ngan tajuk entri cik mahfuizah kita ni jer.hiks!@

namaku YAsiN ada ko kesah anonymous?? said...

hahahhaha
isu bahasa....
ini boleh membangkitkan marah saudara anom...
hahhahahahhaha

Anynomous (Founder) said...

Hi,

Hohoho..

Tak sangka btul dsbbkan comment aku yg nk mgusik boleh menghasilkan perang.. bnyk pulak penyokong dan pembangkang... hehe
Aku just tulis mengenai

"dimana pula kualiti seorg wanita"

xsgka yg laen2 lg dasat smpai keluar bhsa kesat pun ada.. ni yg nk comment pulak pasal:

"di mana kualiti seorg anynomous"

kepada anynomous penyokong ku..

anda mmg HOT!!

tp jgn smpai terbakar diri..

chill guys..

Anynomous (Founder) said...

Oh ye..
Sorry guys sb salah ejaan "buyers"
ya u right.. ianya membawa mksud pembeli. Sya pun confused time spelling tu.. Thanks btulkan..
Lpas ni blh upgrade one point la untuk MUET sye jd Band five.. hehe

Anynomous (Founder) said...

Kepada nazirul..

Aku bukan blagak pndai..
Baru post 1 comment org dah label aku blagak pndai ke?

Jgn la mcm tu bro.. toleransi la ckt.. Just tersilap.. Kau pun mesti pnah tersilap kat mana2 dlm speling btol x? xkn xpnah... tipu la tu.. Jgn emo bro.. Tak jejas rambut kau pun.

Anynomous penyokong ku..

eja bhasa baku plz..

aku xpe..ehehe

Sarah H. Muha said...

ko berhak tentukan kriteria apa yang patut ada dekat bakal husband n ayah anak2 ko nnt. peduli la orang cakap apa.

nama saya kucen parsi said...

dah rr tuh pujah...
saudara anom dah rase sedey tuh...
tutup rr tread malapetaka nih...
nnt kang dier nanges plak...
abes sumer org nanges....
klu anom da nanges,maka kualiti lelaki makin barai rr...
i xmau...i lelaki sejati..
awwww aww awwwuuuuu

Anonymous (Founder) said...

hahaha (--')

"anonymous" bkn "anynomous"

slh spell lagik..

sory anonymous penyokong ku..

mcm aku kata la.. aku xpe.

nama saya kucen parsi said...

tahniah...
anda membetulkan diri sendiri...
sug...perubahan itu penting...
allalalalalla

khai. M said...

uikz..poja..mcm tb2 reading naik mencanak nk..apa kes..nk gak la blog aku naik rating tinggi cm ni..ha3..

anonymous (Founder) said...

huhuhu rating...

Anonymous said...

menyesal tak letak hit trafic..

pujah anonymous

Pjoyz Zul said...

Gile panjang komen kat entri ko ni jah.. elok drpd aku nk komen, trus jadi cam malas nak komen sebab penat baca komen. Haha

Quote klise :

Tempat isteri bukannya diatas kepala untuk disanjung tinggi, bukan juga dibawah telapak kaki untuk dipijak-pijak tetapi adalah disisi untuk didampingi dan disayangi. (Gile berterabur ayat aku)

john doe ( bukan nama sebenar) hahahah said...

Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia...

kelihatan ada kepincangan sedikit dalam "entri" kali ini.. tajuk yg diberikan tidak berapa sesuai dgn isi kandungan.. maka timbul bermacam-macam komen dari pelbagai pihak...

adalah lebih sesuai jika tajuknye adalah "sifat-sifat lelaki yg saya tidak suka"..

just my 2cent..

kepada pembaca-pembaca. tidak perlu nk emo.. mgkin salah faham sahaja..

chill!!!

selamat tahun baru 2010..

pujah said...

pjoy: tahu takpe

anon john doe: mana pergi quality seorang ellaki = lelaki tadek kualiti (bukan sume org yek) = kualiti yg aku tak suke = ciri ciri lelaki yg aku tak suke

mungkin BM aku kurang difahami orang..maklom lah kt skolah sek dpt BM B jek..ampun tuan ku beribu ampun

SEKIAN!

anonymous (founder) said...

dh la buang yang keruh amik yang jernih,,, yg penting sifat buruk kite kite buangkan nak tahun baru kan... sume manusia xperfect... dosa pahala sume ALLAH pye keje... kite ni kene la usaha kearah mane yang kite akan pg....

ili said...

hahahahaha

Anonymous said...

Hmmmm... patut laa ko tak dapat jodoh.. cermin diri tu dulu.gigi pun berterabur lagi ada hati nak pilih lelaki yang sempurna... bersyukur dengan apa yang kita ada jangan terlalu menanggap diri kita yang terhebat,sesungguhnya ada orang yang lebih hebat dari kita....

pujah said...

gile ah ade orang korek balik post aku yang lame lame..tengs! ngeee=)

again...duet tadek nak g jumpe dentist! plis belanjeeee....*kelip kelip mate*

eh eh..laen kali tunggu saye post pasal KEHEBATAN saye baru awak bole kondem..salah entri nih...ish ish ish