lelaki kacak? kacak kah?


Helo..bertemu kite di entri terbaru..yippiew!~ korang penah jumpe makhluk Allah perasan diri sndri zac efron? Taylor lautner? Rob Pattinson? Aku pernah!!

Well tajuk kali ni adelah pasal berat badan..sume org berusaha nak kurus..nk Nampak slim..tapi aku ade adik yg pelik..si sepet name nye..die mintak nak gemok..dulu badan die kerempeng..stok boleh maen gitar kt rangka die tu..well actually he’s a sports guy..he plays futsal like every nite..*thats y kete aku lesap je tiap2 malam..pastu g keje minyak lip lap lip lap..betuah punye budak…(-_-)”…tapi die tensyen sebab still tak katang katang *katang is body besar ye*..mane tak nye..besukan tu mmg tiap2 ari..tapi stil kerempeng..kesian..alkisah nye die terinspired dgn hero high school musical…zac efron..siap ngaku name die dan efron..EFRONG MUNG! Kantoi minat tgk high school musical! Boohoo!!

Sbb zac efron punye psl lah die start pegi gym.. asal balik umah jek keje nak pumping..nk sit up.. angkat sane angkat sini..boleh bayang tak kalau aku tgh duduk atas kerusi time men facebook mesti die dtg pastu angkat kerusi ngn aku aku skali..mau tak menjerit aku..mengacau my peace zone jek..then die start plak minum mende pelik pelik..mula mula tu minum appeton weight gain…2 3 bulan cm tak berkesan..die siap makan daging dgn kuantiti yg banyak! Pelahap! pastu die beli plak susu protein untuk muscle up..susu protein tu minum ngn telur ayam plak tu..yuck! eh HELLO..that stuff aint cheap..satu tin dalam 2 3 rat…so banyak duet die abes kt mende2 cmtu la..ekceli tu bukan duet die..duet hasil membodek dan merajuk ngn mamito dan papito si penjana duet..muahaha! keji gile taktik! Tapi ok lah kan…sbb die tak smoking..so instead of duet abes kt smoking..duet die abes kat body building nih…hasil nye skang..memang teserlah gile r..dlu sua saiz 29…skang sua 32..baju stok ketat kat lengan..dah spesis gigolo plak aku tgk..gelis!~ dulu badan cam lan pet pet..skang perasan body cm taylor lautner..koya b rain pon ye gak..pengsan aku dapat adik mcm nih..aih!~

2007: si sepet nih yg mate paling sepet..perlu ke nk explen? tgk pon tau kot! gmba before work out...masih kerempeng..eh eh..time ni anep pon maseh pendek! muahaha!!

2008: muke still kurus

2009: abaikan bulu ketiak itu


present day: leher da same besar ngn saiz kepala, pakai baju nk nmpk dada?

pi es: masih single. berminat? sedikit fakta tambahan: hero pujaan adalah zac efron, taylor lautner dan b rain..penyanyi kesayangan adalah anuar zain...keupayaan terhebat adalah menghafal semua lirik lagu high school musical..eh eh..adakah adik aku gay???

3 comments:



nadirah alias said...

aku nk hanto borang blh pujah?hahaha

riaizzatirazali said...

hahha terfikir nak hantar gak, tp mengenangkan dia adik PUJAH, pk 10kali. ahahah!

apsal la ko beria promote adik ko ni? dia br 20. baik ko promote diri sendiri weh. ko kan dah mcm gelupur tgk org semua kahwin dan bertunang. haha!

pujah said...

muahaha...pasal die adik aku ko tak berani? satgi dpt kakak ipar pot pet pot pet..kool pe..

eh eh..nnt aku promo diri tak baek...riak plak kang..baek merendah diri jek...