my life is rainbow


helo helo helo...nak kopi ke milo? mlm ni i dont feel like writing..my life update were
1) been in an accident..i was fine but not my car
2) repairing my car = lotsa money needed to be spent on = no more shopping = no no vacay!!

BIG SIGH!!!!!!!

so sebab tak dpt shopping n all..saje nak post color2 menarik..color feveret..hik hik! nmpk baju cantek msti suke..so msti boleh lupe kesedihan takleh shopping...padahal dlm hati ni memang merana gile ah! uwaaaaa!

first color! PINK!!!


YELLOW


RED


PURPLE


TURQUOISE


ELECTRIC BLUE


ORANGE


WHITE


BLACK



KESIMPULANNYA AKU SUKA SUME COLOR...PELANGI
rainbowchantek


baru prasan tadek baju green color..raya tahun ni green color ok! BRIGHT GREEN! hik hik!


pi.es : nmpk gayanya kena rotate pakai baju yg sama la gamaknye pasni..wuuuu!

2 comments:



Anonymous said...

na kopi ke milooo--na sechewen.still remember my word .hahahha.hehehe

Anonymous said...

na kopi ke milooo--na sechewen.still remember my word .hahahha.hehehe