I DO!!

TOP 10 MAN I WUD MARRY WHEN HE POPS THE QUESTION


10. DATO K
jgn tanye lebih lebih..aku paham knape siti nurhaliza boleh tersyok n kawen ngn dato k..jelingan nya menusuk kalbu..misai nye yg tebal tuh memang tak tido malam dibuatnye..bisnesman bejaya pulak..bg adiah beg LV rm40k untuk besday...heaven nye...mane nk cari org cmni? aku rela bermadu dgn akak ct *tahap melt : 5/10 *


9. HARRISON FORD
sape je yg tak tgk cite star wars waktu kecik kecik? sgt minat harrison ford..dari die muda smpai ke tua...lakonan yg paling bekesan smpai mati aku ingt is presiden usa for air force one, the fugitive n the adventurous indiana jones..suara harrison ford sgt macho..bagi aku dielah lelaki yg paling macho di dunia!! *tahap melt : 6/10*


8. PIERCE BROSNAN
mr bond yg paling aku sayang...double agent 007 laen sume aku tak syok sgt..heheh...mempunyai irish accent yg sgt sexy...pandangan memukau n muke evergreen...renungan boleh tembus jantung aku..suka gila time die blakon romantic comedy ngn julianne moore in Laws of Attraction..rambut selebet pon hensem gilaaak! nak hubby aku dah tua pon ensem cmni...aiyaiyaiyai!~ *tahap melt : 7/10*


7. LEO DICAPRIO
hero titanic yg super jambu...bole kasi nangis tgk cite titanic tuh...seorang yg humanitarian..semua crite leo wajib tgk kt wayang..semua filem die ada mutu...sgt berkaliber..hensem tak ingat n perfect package lah!! muah muah..harus pengsan kalau teserempak die kt shopping mall..*tahap melt : 7.5/10*


6. DATO' JALALUDDIN HASSAN
dato' jalaluddin hassan nih memang aku minat dari kecik smpai skang..sgt gentleman..romantik..loving plaktu...muah muah! susah nak cari lelaki melayu cm jalaluddin hassan..i think i've explain more than enough...rasenye sume pempuan pon mmg tangkap lentok ngn abang jalal i nih..auwww...*tahap melt: 8/10*


5. JOHN ABRAHAM
pelakon hindustan yg muke memang marketable...bagi aku die ni adelah sexiest man alive..biseps triseps...jaw line..ade lesung pipit...sekali die sengih..sumpah menggigil kepala lutut...semua nye perfect! lelaki di luar sana pasti mencemburui John *tahap melt: 8.5/10*


4. SHAH RUKH KHAN
here comes the one n only KING KHAN!! rasenye sume org tau aku ni kaki industan...aku membesar dgn citer srk...muke yg comel..muke tak ditelan zaman..ni pon spesis makin tua makin hensem...aiiiiiiii...kalau tgk cite dil to pagal hai n kuch kuch hota hai memang sengih satu hari...for me SRK is irreplaceable...i lob u lah!! *tahap melt: 9/10*


3. ROBBERT PATTINSONwell aku noticed rob patz time tgk cite harry potter..time tu die blakon jadi cedric diggory..time tu memang dah bebintang bintang mata aku..aaawoooooo! time die mati kne curse ngn voldermort..aku memang nangis dlm wayang..2kali tgk kt wayang pon 2 kali nangis..wuuuu! pas tgk die jadi cold blood vampire..lagi r geletis dibuatnye...hukhuk...well sape jek dalam dunia nih yg boleh kelihatan statue like even rambut memang messy btol? hanya dikau oh rob patz! *tahap melt: 9/10*


2. JERRY YAN
tu dia hero cine sudah mari...first time jatoh cinta time tgk meteor garden..tgk satu episod tros bli cd harga rm118...time tu form 5..rela tgk cd siap tak makan tak minum tak mandi...semata mata nak tgk cite ni abes..lakonan mmg jiwang..berkesan sungguh..jadi tuan muda yg kaya n bongkak tapi sebenanye sgt childish n sayang kan san chai...bengkak mata aku nanges2 tgk cite nih...even da tgk boys over flowers n hana yori dangoo pon rase JERRY YAN lah yang paling bes...tiada tolok banding nye! DAO MING SI!! WO AI NI!! *tahap melt: 9.5/10*


n the winner
.
.
.
.
.
.
.
.
.
JENG!
.
.
.
.
JENG!!
.
.
.
.
JENG!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
NO 1. SHAHID KAPOOR!!!
sila google nama shahid kapoor sekarang!! shahid kapoor sgt comel..cute..baby face..auw auw!~ the one n only reason for me to stay up late depan tv tgk channel 108 & 133 semata2 nk tgk muke die...senyuman yg sgt naive n sweet..the next big star in bollywood smpai org ckp die ni je yg bole ganti srk...wuwuw! shahid kapoor ku yg tercomel di alaf ini...i lob u dearly...marry me!! tak paham btol knape si kareena kapoor tu dump lelaki sergorgeous n se-mouth watering ini..ceh! ceh!
*tahap melt: 10/10*




pi.es: drooooooooling..koh3

7 comments:



Nazirul said...

Gatal tahap super!

pujah said...

muahahahahha!!

riaizzatirazali said...

sumpah perut aku cramp x bertahap dah ni. hahaha. tlg la!!!! asal ramai org yg ko suka aku rs perverto? hahahah. aduh. terima kasih kerana sudi menggembirakan aku di saat stress nak midterm. haha!

pujah said...

hahaha..my pleasure

Sarah H. Muha said...

kau memang bercita rasa asia. terbaik!!

sejad A.K said...

perg mmg taste mantop la mahfuzah!! d best thing u describe them very well..

pujah said...

sarah: dasar pandang ke timur...muahaha

sejad: achha betta!~pyar ishq aur mohabbat