tag o tag

org tag aku pon buat le...support member nih!!


1. Adakah anda merasa HOT?

kecik kecik cili padi...kire hot la kan? ke tak hot? ok ok..aku tak hot..aku cute jek...tehee=)


2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!

3. Cerita pasal gambar

perlu ke nak citer? obviously nmpk sgt aku geletis nk kawen kan? eh sila la datang umah aku tgk majalah pengantin betimbun timbun..seb bek skang da stop beli..ni yg nak nyanyi lagu pelamin angan ku musnah neh!! hnnnsss hnnnssss :8( *kembang kuncup lubang hidung*


4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

pizza Tu ape? saya tahu N to the A to the S to the I jek...timekaseh lah NASI sbb da bejaya buat perut aku bededel lipat 2..dayum!!


5. Lagu terakhir anda dengar?

teardrops in my guitar- taylor swift
the most meaningfull lyric : i fake a smile so he won't see


6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

memekak lagu taylor swift repeatedly..sampai lebam..sampai ayah bangun n maki aku mangkok betalu talu


7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

ijah, pujah, ja,
rosmah mansor n yg paling tak boleh bla skali gedik dan pendek
cuba combine kan gedik+pendek..INDAH NYAAAAA!


8. Tag lagi 8 orang

ria
wanie
nadirah
najat
ili gila
zaharah
masmona
anonymous!! bhahahaha


9. Siapakah orang no. 1 kepada anda?

rakan seandartu bersama


10. Katakan sesuatu mengenai orang no. 5

hoi jumpa kau nex wik! jgn lupe dating kita menikmati sunset di atas hot air balloon


11. No. 3 ada hubungan dengan siapa?

ni pon same jek geng andartu aku..koh3


12. Bagaimana pula dengan no. 4?

najat! be strong! kak ijah tau susah sbb kak ijah tak rase ape yg najat rasa...papepon ganbatte!!


13. Pesanan buat orang no. 6?

kawen tu jgn lupe jemput..eh lupa plak aku nk pg kl minggu dpn naek hot air balloon...jom jumpe!!


14. Kata-kata cinta untuk orang no. 2?

ko da ceraikan ria ke belom? (bohhh...bapak r kata kata tak cinta!!)


15. Adakah orang no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan?

aku kenal masmona..
aku tak kenal anonymous..
masmona kenal aku..
anonymous ni BUKAN TAKAT KENAL AKU INSIDE OUT!! MAK BAPAK AKU PON DIA KENAL!! HEBAK!!
*padan muke kau tak dapat komen dah..mesti hidop kau tak tenteram tak dapat bang aku kan? btw tq la sbb jadi stalker terhebat dlm idop aku..muahahha*


16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang men-tag anda.

aku dgr cite ko flash cincin risik ko depan sume org? btol ke?
aku dgr cite ko nak betunang bulan 6? btol ke?
aku dgr cite ko nak kawen bulan 9 pas raya? btol ke?
aku dgr cite ko tak abes abes lagi dgn perangai rakus ko shopping tuh?
aku dgr cite ko dah matang? btol ke?
EH EH! NI BUKAN NYA AKU TAU...NI SUME AKU NAK AMEK TAU..MUAHAHA


17. persamaan antara kambing dan lembu?

lembu punya susu, sapi dapat nama
kambing punya susu, sabun dapat nama
ape kejadah tanye soalan mcm ni?? pfffttt!!


18. perasaan anda buat tag ini.

saya cinta awak...bolehkah awak kawen dgn saya?


19. adakah anda tahu si Rizman itu sengal?

Sape? Rizman Ruzaini yg buat baju kawen lawa tu ke?


20. Gay or Les?

sedang berfikir fikir untuk menjadi gay


OK NYAH KAU!! AKU NK TGK CITE KOREA PLAK! JEJAKA KOREA TAMPAN MENAWAN BAK JAMBU MANIS MENANTI DAKU! MEOWWWWW!~


2 comments:



Shahira said...

ngahahaha.
meh meh aku menjawap persoalan ko.

1. aku men-flash dpn GAULs je aritu sb pelik lah aku pkai baju kurung tak tentu pasal?

2. insya Allah bln 6 sb mase tu insya Allah juga aku abis master. doa2kan lahhh :)

3. begitulah gamaknya bln9 sb ikat 3 bln saja. papepon terpulang pada abah terchenta. sobs.

4. weh tolong sketttt aku da tak shopping tau! last mase kat jopun tu haaaa!!! skg save duit utk kawin!!

5. hahaha matang? ciss. ni msti dr ria kan?? sbb fb tu kan?? matang tu ntahle but then since aku blk dr jopun ni haa adelaa jugak perubahan ngahahahahaha.

sekian terima kasih!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.