BOOK REVIEW


hai kawan kawan...kalini aku nk review buku buku yg aku beli taon ni..sume nye bagi aku bes bes...ade yg da bace..ade yg baru beli tadi...psss...hobi shopping aku bukan termaktub kepada baju kasut handbag dan make up sahaja...bahkan aku addicted terhadap buku buku..kalau masuk kedai buku mcm tak nak kua dah...mcm nk berenang renang kt situ jek...

buku pertama:

anne frank. the diary of a young girl

cite ni inspires aku pasal kekejaman dunia.walaupon ade kekejaman tetapi semangat cintakan keluarga dan kental untuk terus hidup tu sgt importante..kekejaman juga mengajar manusia untuk terus berjuang. pendek kata anne frank adalah seorang kanak kanak yg jauh lebih matang dari usia


buku kedua:

biografi muhammad bin abdullah

buku ni aku beli sbb terpanggil nak baca...nk kenal dgn lebih dekat Rasul Allah.


buku ketiga:

kisah hidup 25 nabi & rasul

buku ni saje beli time jalan jalan...sbb org kite ni asek disajikan dgn buku fairytale cinderella la aladdin la..so kalini saje beli konon konon da kawen ade anak bole bed time story baca kisah nabi nabi..hikhik..gedik gitew!~

buku keempat:

the age of fallibility by george soros

a book about globalization, policies and solutions...saje nk bace buku heavy sket..


buku kelima:

eclipse...sambungan twilight n new moon...sekali da beli buku series mesti nk sambung tros baca smpai abes


buku keenam:
things to do before you're 40

buku ni light sikit...saje nk bace utk release tension...nnt aku share info keyh...hehehehe


buku ketujuh:
senangnya memasak...AYAM!

ok jgn gelak..aku tau masak okeyh..cume nk sharpen kn recipes n skills..heh!! ;8)


buku kelapan:

majalah solusi...panduan hidup bersyariat..



ok pas ni da tanak pegi kedai buku..skali pegi tros beli 4-5 buku..rabak duet!! waaa!

0 comments: