kapal sahabat!!

helo helo..skang da kul 2.41am..da pagi seyh..aku stat wat thesis aku kul 12 td..tp ayat yg aku wat baru tak smpai 2 pages..ni sume gerangan men tenet..mmg tak jadi keje..aku tebace blog kamal..bes..kamal yg ngarut tu mmg bes pon..klaka jek mamt tu..aku deeply touched by his writng..mcm ne transformasi idop die dari seorang student smpaila grad n bekerje..sede siot nk tinggal kan ump...sume org ckp zmn study lg bes dari keje..huhu..tp aku punye tak sabar keje ni smpai tak pk pon cmne kalo idop tadek mmber2 nnt..aaaa..seryes sede..haru biru gak idop tadek mmber2 nih..dah la li kt jaoh2..dah keje nnt konpom jaoh..aaaaaa...

i've been tru a lot during my 4years of study..those were the good old days..dpt mmbe2 pempuan yg baek2 n bes2..rumet sejati aku..misae dira iman..geng gile aku bai zila yun..tak dilupekan cikpah stam mely..last but not least..redza yg msti aku windu punye lah..tak dengar mulut bising die msti tak bes..huhu..sede seyh..aku syg korang gile!

aku rase aku ni da transformasi diri aku..dari sorang 'everything-around-u-is-about-me' teenager into a vey matured lady..beza btol gaye idop umo 19 taon n 23 taon..damn!!we r getting older..sape sangke kite leh menjengah ke umo 23 beb..huhu..da dewasa kan?aaaaaaa....takut!!dlu2 dgn punyelah byk pakwe keliling pinggang..skang sape sangke aku leh jadi seorang pencinta tegar yg setia..haha..zaman sudah berubah weh..itula dinamekan proses kematangan diri..kite akan appreciate org sekeliling..we will think deep..kalo nk tulis psl transformasi diri ni mmg byk giloss..aku rase sume org pon rase cmni kn..huu

kawan2 aku yg kos 3 taon pon da dapat keje..dorang sume da keje jaoh2..aku punye li dah la kt kuantan..teperuk algi aku kt sini..kalo keje pon kt kuantan ni..entah lah..haha!tp aku mmg ingt nk g merantau tmpt org..tgk negeri org..duk jaoh ngn parent..kalo tak mcm ni la jugak aku..anak manje..huhu..sume menda pon bawah ketiak mak bapak..cume aku taknak la keje kt tempat super bz ngn jem n toll..tak larat weh..huhu..semoga rezeki aku tua de kt mane2..think positive..Allah akan tolong kite..heheee..

papepon aku nk mengisi kehidupan aku yg tak smpai 3bulan lagi kt UMP dgn event yg bes2..i love my frens very much..i wont ever forget them even if we're apart..skali lagi aku ulang name mereka...misae,dira,iman.zila,bai.yun,mely.stam.cikpah.leha.izah.farah,capien.zack,dayah.budak2 kelas aku,REDZA,chot,chang,azam,tough,afifi..sape2 yg termiss name tu maafkan aku..byk sgt name nk ingt..papehal korang sume aku sayang..mintak maap kalo byk wat silap ngn korang..jgn lupe kontek2 aku..reminisce our frenship..kapal sahabat selamanya!

5 comments:



Anonymous said...

name ak ade..sgt2 terharu..wuwuwu~~musti nnt ak windu nk dgr sore ko melalak setiap waktu dan ketika..windu nk dgr gelak ko yg laen dr yg laen tuh..windu nk dgr ko ngigau mlm2 smpai menakutkn ak dan akhernye ak bt bodo je dgn menguatkn volume lgu ak..huhu..tacing la ak..huk3..jum abeskn mase yg ade dgn sebest2nye!uwaaaa~~

zaC zaheeda said...

wahaha..name aku pon ade ek..terharu2..emm neway bkn ko je terperuk kat ktn. aku pon sme la.haha.. mmg tak berkembang pemikiran kte..tp xpe,atleast aku ade mmber sopink time LI nnti..haha.

Donut said...

eh..bf ko ape name. Aku terlupe da..aku save as eng felda jerk in phonebook aku

pujah said...

mangkuk..bf aku name die muhammad afiq bin abdul shukor..no ic 81013-14-5694(sori wak kalo salah..fail la ingt nombor ni)..no akaun aku lagi la tak ingt..

dirot..zaheeda-->korang kawan aku yg bes!

x-m(kazikarin) said...

wah!!!! nama aku ada tu..biarpun nama aku kat bawah2..(menunjukkan betapa x speselnya aku..keh3)..neway..thanks..nnt kalau aku jumpa aku.aku sekeh ko sebagai tanda kenangan ea..har3