a confession of a shopaholic

ONLINE SHOPPING

hehe..kalini psl showpink..skang ni aku tgh demam online shopping..makin menjadi2 kerakusan ku bershopping..kekadang bes gak..hehe..aku suke pg blog2 yg jual shawls n tudung syria..bes2..dunia di hujung jari..aritu baru beli 2 baju kt lelong.com.my...pastu beli brooch butang yg super duper cute..(nnt aku upload gmba)..murah2 plak online shopping nih..kalo beli shawl kt mmber da rm18..kalo online shopping dpt rm 13..tp tambah tolak postage fees bkt rm15 gak..ni antara shawl n tudung syria yg aku da beli n akan beli



sweet kan kaler die?i like pink!!



this one pon nice..shawls ni akan smpai minggu ni jugak..pastu nk melaram

ygni plak tudung syria yg aku tgh planning nk beli




yeah i knoe..pink again!hehe..murah je harge die rm 18..kalo beli kt pasar mlm dah kne dlm rm 25




this one plak kale hijau..even thoguh i tadek kale hijau..tp mcm bekenan je kale die..hikhik

tips online shopping

1) jgn beli baju n suar..kekadang material nye tak secantek dlm gmbar..yela dlm gmbar mostly gune camera canggeh..so bile da dpt agak frustrating la..

2)beli shawl n tudung yg cantek..kalo korang duk kl lagi senang..ade pick up point..free je..means no need to use pos ekspres..bole jmpe org tu je kt mane2 yg korang setuju

3)kalo beli byk2 dpt diskaun

kesimpulan nye..korang bole online shopping..tak perlu pg shopping mol da..n ther're trustworthy..setakat ni tak penah pon kne tipu lagi!

hoyeah!

p/s: pas da abes belaja ni takleh shopping da..kne gune duet sndri..skang mak bapak tanggung bole la nk spend..huahua

5 comments:



zam_jakal said...

oit..bile mase lak aku ade kedai kain ni.haha..kedai kaen jakel kat terminal tu xde kena mengena ngan aku walaupun aku pernah membeli belah kat situ ngan baiyi..lolZ~~~~

x-m(kazikarin) said...

hu3..tu je la kepakaran no 1 ko

pujah said...

hehe..semestinye!

shidaidris said...

uuppss....mcm kenal jep shawls tueh...hehe

pujah said...

itu sume shawls mis shida kite yep!lawa2 sumenye