bile nak grad?

aku da lemau tgk plant design nih..costing tak setel2 lagi..cmne nk start ngn economic evaluation nih?aiyok!oleh tu aku pon start le nengok2 fenster member2..aku tetengok fenster senior..baru je grad last year..skang akak tu da slamat keje pon..mcm bes jek..da dapat keje..company mmc plaktu..murah rezeki..wuu..bile pk2 balik..takot plak..one year from now??what wud i be?jobless?working?gulp!!!

keje oh keje..last sem still nervous nk wat psm ngn plant design..dis sem nervous ngn li n keje..bole tekucil kalo pk byk kali..huhu..korang rase korang watpe setaon dr skang?kalo benasib baek dpt gaji riban2 lebeh dr 3k..alhamdulillah..bole byr ptptn byk twos..malas dah nk hutang..nex year mmg taon menguji kedewasaan..ketor kpale lutot aku bile pk..huahua..dis sem plak sem last aku ngn mmbe2..sede siot..minah2 ni plan nk g genting..tp mak bapak tak kasi..ape kes..dah tua bangka da pon..haha..ade sape2 nk g genting ngn aku?hehe..maen game je pon..bukan wat pe pon..ni kn da last sem..nnt da tak jumpe..korang pon da keje..da kawen..pastu konpom le susah nk kontek..wuu...sede aku

ni lah nama nya kuasa tuhan..qada dan qadar sume da tetulis..20 taon lepas kite still baby yg comel..pastu masuk darjah 1..comel lagi..tak pk masalah..da masuk dajah 6 da psiko nak skor upsr..pastu pmr..pastu spm..nk kne skor sbb nk masuk universiti..skang ni!!da nak kua universiti da pon..waaa...besar da anak mansor nih..seploh taon dari skang tah jadi ape la kat aku ni..huhu..semoga aku menjadi org yg berjaya dunia dan akhirat..yosshhh!!hiargh!!!!

6 comments:



Mr Final said...

uish... bace entry ko nih.. menakutkan aku jerkk..

amirulxvii said...

Membara btol semangat ko ni ek? Gud luck ah kalo gitu.

x-m(kazikarin) said...

h3..entri ko yang sangat sempoi tapi mengingatka..bagus2..

Yoshhhhh Ja Yoshh!!!!!!!!

Jom kita kerjekan diri kita...

pujah said...

hehe..nmpk nye entri aku ni berbekas di hati korang..trimas

Ilyas Zubir said...

apa ada hal beb..ang tak keja pn ada orang bleh sara idup ang haha

pujah said...

haha..btol3..tp pempuan zmn skang tak keje alamatnye ciput la duet laki..hehe..kecuali kalo aku berlaki kan org tua boyot n kaya raye..tak kose!