ini dia family aku

salam..kalini aku nak upload pasal family aku..family comes first..ehehe

dimulakan kisah dgn seorang engineer ingin mencari jodoh..namanye encik mansor bin ibrahim..dulu die tadek pape..harta tadek..seb bek ade rupa..al kisahnya encik mansor telah berkenan dgn seorang kerani di opisnye..cun melecun kerani ini..mcm anak cina..sekse pulak..(org zmn dulu mmg seksi)..namun perempuan yg bernama rebiah ini jual mahal..die ingat encik mansor technician biase2..rupe2nye enc mansor jurutera yg gile hebat!terus die tergoda..cik rabiah pon bercinta dgn encik mansor..cik rabiah trus melangsungkan pengajian menjadi jururawat..namun disebabkan terlampau la jauh karak mereka..en mansor di ganu..cik rabiah di n9..maka en mansor tidak tertahan2 gatal nak kawen..sbb cik rabiah bole tahan player byk peminat..maklum la org lawa..(patotla perangai aku pon same)

lalu mereka berkahwin...teraaa!!

mereka dikurniakan 4 cahaya mata..
masturah..
(kuat gile mekap..mekap sampai bekati2)


mahfuzah..
(sememangnye cun dan berkebolehan dan suare nyanyian yg sedap)


ahmad rashdan...
(sile perhatikan tshirt yg die pakai..ehehe..mamat ni bajet bagos..sore nyanyian tahap katak demam)


dan muhammad hanif(si manja umah aku..slalu kne panggil james boo..pemalas belajar..kuat gile maen game..pastu kne bambu ngn aku)


lawa2 dan hensem2 mereka semua..

sume da besar..encik mansor skang jadi ir hj mansor..walopon suda begaji besar berumah besar dan beristeri besar..eheh..(silap mak aku slim lagi)..namun die tetap mengutamakan pendidikan agama kepada anak2 beliau..tp die lagi la mengutamakan golf nye..beleter manjang mak aku..mak bapak aku due2 mengarut..suke marah2 tp sbenanye tak garang pon..klaka lagi ade..they both love each other n they've been a very great parent to us..i love u mama n ayah!!
(kuat merendek diorg ni..strong!!)

(mak aku yg lawa)

kalo korang perasan muke aku ikut muke mak aku
(cun kan?)
muke same..hobi kami pon same..membebel!!ehehe

aku suke membuli adik2 n kakak ku..buktinye adelah gamba dibawah ini
hanif diseksa ketika tidor..kalo da bgon lagi le kne seksa..miahahha

utk boy n along pon kne seksa berdasarkan menganjing sahaja..mereka sume tensyen kne buli dgn aku..tp kami adik bradik yg rapat...ahaha

kesimpulannye kami adelah family yg heppy!!
yeeehaa!!we r the manson's

0 comments: