aku teruja membuat blog

biase nye blog aku kt fenster je..tp slps aku menengok n membaca blog azam yg sgt lah poyo itu..aku jd bekobar2 plak nk buat..azam!sensei ko gorgon kan?ko jadi le sensei aku eh?first thing first..mcm mane nk ade friends dlm blog nih?ehhee..aku ni buta it sket..saye budak baru belajar

tp aku pon pelik mcm mane azam leh ade idea2 utk taip panjan bejela2?klaka plak blog mangkok tu!cis..ibarat kate azam aka sensei blog ku!!yosh!!

nnti2 aku update byk lg blog eh?sesape yg terase nk bace tu sila kan la..eheh..aku terharu dan bersedia menerima kunjungan anda sumer..sampai kan salam wat yg tersayang..salam!

2 comments:



x-m(kazikarin) said...

wahahaha..aku ker sensei ko..yosh...jom kita buat upacara minum arak sampai mabuk tiang..keh3..ok dah selesai upacara..skrg ko jadi anak murid aku..meh aku sepuk kepala ko 23 kali..ok dah selesai upacara..g balik mandi...

dewihati said...

uhuk2..
nama aku kne sbut..
ptut r ..susa nk tdo...

ala.pooja.. blog ne.. mcm men fwenster gak...
tekan2.. jd ler....

uits azam! ko x ajo poooja leklok! aku sepuk kepala ko ikot suka hati kau nk bape kali.. dh2.. p tjun bgunan!