hiba

arini aku rase hiba skali..aku da dapat rezat plant design ngn psm..sedeh sgt..aku dpt c- je plant design..sede sbb aku usaha buat mende ni..behari2 duk kt library siapkan..rupe2 nye markah utk repot cume 15%..sv pon tak dpt tolong..70% marks comes from assignment n final..teruk markah dak2 kelas aku..sume pon mostly dpt c..tp kelas laen dpt a..tu yg pelik..nk kate tak anta assignment..ktorg pon anta..agaknye lecturer tak dpt kot sbb anta pon asing2..hmm..tp esok aku akn jmpe prof rosli n re submit sume assignment..hopefully die leh consider..mcm mane la ktorg tak puas ati..ktorg betungkus lumus tak tdo buat, budak2 laen buat pon tak..tp diorg dpt A sbb diorg punye assignment tinggi..aih..kalo sape2 ade in my shoes, for sure diorg pon rase cmtu..besides aku tau ape yg aku buat..present pon ok..so skang depend btol2 kt prof rosli pagi esok..aku akan serbu n merayu setulus hati supaya die bg balik markah yg baru kt ktorg sume..

psm pon sede dpt b+ je..aku bajet leh dpt a..ni msti panel tanye soalan bg markah sket nk mampos..ade plak tanye aku psl isu bajet negara..mane la aku tau..aih..sedeh..sok pon nk mintak markah lebeh ngn sv..at least biar la dpt a-..i can bear that..but not b+..it's not that im not being grateful...but i work hard..kickin ass to get a good grade..n this is no t what i deserve..i strongly believe that i can earn better grades..lgpon aku buat sume nye lg awal dr org laen..aku siapkan proposal awal..aku wat slide awal..even aku present pon bagos cume maybe kantoi kt soalan psl bajet negara tu..aku stay time mid sem break utk wat preliminary test..aku jumpe sv..skang pon duk kt kolej utk siapkan psm..aku pegi lab..i know i can earn A in psm..but how the heck does thing goes out wrongly?pelik..once again, its not that im not grateful or redha..but i did my best n i want my A!!please..

Ya Allah ya tuhanku..semoga ko lembut kan la hati sv n prof..semoga aku dpt jumpe diorg esok pagi..aku harap sgt aku dapat tambah markah..aku akan belajar utk tidak membangga diri, terlebih yakin dgn diri sndri dan memandang rendah org laen..walopon sume tu hanye kata2 kecil hatiku..tp aku tahu ko maha mendengar..semoga ko ampunkan dosa hamba mu yg hina ini..tunjukkan lah aku keajaiban kekuasaan mu..semoga esok aku dpt jumpe sv n prof dan kau lembut kan lah hati mereka..berilah aku pertambahan markah dan smoga sem ni akan mendapat rezat yg aku ingin kan..amin..ya rabbal 'alamin

3 comments:



dewihati said...

sabar ye poojaa... ade sbb la tu..
tuhan mahu kau tahu,
bajaga-jaga dari skang...

jangan alpa...
insyallah pasneh...
result ko flying colors r...
sechantek rainbowchantek....

weee~

Mr Final said...

sabo jek laa pooja~ tapi marks PD tuh mmg pn menyakitkan.. hati neyh.. heh..

isabelle said...

ouh saba yer..jgn sedyh2..