h o b i

sume org ade hobi..aku pon konpom2 ade hobi..antara hobi aku adela ngadap intenet..24/7 ngadap tenet..kalo tak ngadap pc mmg rase pelik gile r..kekadang lmbt byr bil streamyx ngn tepon(dlu2 aku pakai dial up)..aku merelakan diri pegi melepak cc yg kt umah lida..bapak la jaohnye..tp skang takyah g cc..henset bapak aku 24 jam leh tenet..so aku akan curi2 amek henset die pastu surf tenet..website haruss!!friendster..maklom la..i'd started frenster ni tahon2004..lame tu..da 4 taon..certain people tu kt frenster bubuh gamba bf mcm nak rak..bile clash twos delete account frenster..tp aku tak kesah..bia boyfren betukar ganti..tp frenster tetap yg satu..ahaha..devoted abes..

2nd hobi adelah jejalan n shopping..hehe..aku mmg suke jejalan..ngn kete or bas..(mak aku tak bagi aku drive jaoh2..coii)..mane2 pon tak kesah..yg plg penting ade tempat shopping..masyuk..rating expenses utk shopping sebulan aku dlm 100 lebe..tp bulan ni je da cecah 300..bulan lepas 400..masyaallah..ape jadah yg aku beli pon aku tktau..

aku suke brand mahal2..bukan sbb nk belagak tp aku akan konfiden n selesa btol kalo pakai brand..tp bukan mahal mane pon..aku tadek la pakai smpai designer brand..mak aku pakai jugak tp tadek la byk..abes kuat pon ferragamo ngn aigner..kalo age aku ni aku pakai mng, levis, roxy, guess, topshop..kalo mekap aku minat gile dior ngn chanel..hehe..my hobby is quite expensive..i guess i have to agree on that..tp nk wat cmne..self satisfaction tu penting..tak gitu?

hopefully aku dpt keje gaji yg sedap2..kalo da keje baru aku nk pakai designer brand..mcm kawan bapak aku pakai brand fendi, lv, ferragamo, coach bla bla bla..mmg tebeliak mata aku tgk..jeles n adore!gile..bayang kan pempuan talented gile..kua dari kete bawak kete mahal2..lepak kt club..buat keje tip top..dpt kontrak juta2..no wonder leh pakai designer brand..aku rase tu target aku 10 taon akan datang..insyaallah..amin!

aku nak ade rumah yg satu bilik tu khas ade bilik tuk wardrobe baju2 n kasut2 n accessories bla bla bla..contoh nye gmba kt bawah ni..
fuuh!!memang heaven!

nnt aku upload gmba wardrobe aku plak..tp tadek la byk pon bajunye..

ehehe..tp persoalannye ade org ke brani nk kawen ngn pempuan high taste cm aku ni?hmm..org lagi takot ade la..huhu

in next 10 years i hope i can achieve all this..hehe..then i nak travel around globe..ni sume angan2 aku n mariam..tp ktorg strive hard to achieve up to that level..hehe..doa2 kn la..nnt aku blanje korang mkn pizza..cewah!daa

3 comments:



dewihati said...

perghh...
ko tahu
aku kagum...

malah terpaku..
tgk gaya ko ala2 paris hilton
krenye..
ko brani nk bstylo2 gtuh....

perghhh.. bler smpi laa kkuatan tu kt aku....
ape2 pon, pooja.. ko idola pesyen den... hahaha

pujah said...

haha..paris hilton abess!

Anonymous said...

pujah. mu kawen dgb anak tiri siti nurhaliza je lah. wakaka ili