kerakusan yg amat sangat

aku sgt rakussss...aaaa...rakus membeli belah..wuuu...last week aku da merembat clinchers n maxi dress...yep..MAXI DRESS..seswai ke? dah la pendek.. haha..ade aku kesah..aku da bekenan..nak beli gak! nak pakai gak! tak kire! tak kire!

huhu..aku pon taktau la..org pakai skinny jeans..aku nak pakai gak..org pakai clinchers aku pon nak..skang tgh gian nak pakai maxi dress...nak pakai boyfie..tudung skang asek pakai syria ngn shawl jek..huhu..sgt gile..mama pon taktau nak komen ape..mr lob sengih smpai ke tinge je..gf awk ni melawa utk awk gak kan..kui3

setakat ni aku da beli 2 maxi dress..boyfie baru beli selai kt forever 21..abes lesap duet aku..boyfie yg laen aku pakai adik aku punye baju office jek..pastu clicnhers da ade 3..cume tak pakai2 lagi..sbb tak kua umah..dating pon tak..ke mane la eh aku nak pakai cmtu?kui3..boyfie aku da pakai..tgh tunggu semangat nak pakai maxi dress je..mak ngah pon mak ngah la..da name pon diva senget..kui3..


my wardrobe..perhatikan yg tempat letak baju kt bawah tu da senget masuk ke dalam..sbb berat sgt ngn baju..hikhik..baju aku disusun ikut color ye..i loike!


2 comments:



Ilyas Zubir said...

entri seblom ni cakap soh simpan duit..entri skang cita shopping besar2an..haha sengal la ang

pujah said...

aah la yopp...deng me mysef!

entri aritu khas apabila aku da bekeje..so sementara beberapa bulan bawah tanggungan ibu bapa ni...kite kikis abes2...bhahahahaha