Day 1

Day 1 : Ten things you want to say to ten different people.

1. lady gaga..u r a freak..i hate ALL OF YOUR VC..half naked women+sex manipulation=rubbish VC!! plus u r ugly..but your talent isnt!


2. muben: watched he's just not that into you..n i guess this time you r right! totally! semua wanita dan lelaki dipersilakan menonton cerita ini..it's about relationship..yg konon konon hati batu tu sile lah jugak tgk..sesuai utk para hati bunga dan hati batu..trust me! u will think of your very own relationship status once u watched the movie..it's like a love guru for me!


3. nenek n atok: nexwik pas keje ijah balik! first time nak bagi duet raya kat adik adik sepupu..nenek n atok pon dapat jugak tau! hek hek!


4. din beramboi! balik la cepat!!!


5. ria, zaireen n nad..bile nak shopping zleqha n girlish talk? shahirawati tamao join ke?


6. rashdan n hanif: kak ijah bagi duet raya nnt jgn byk complain..terima dgn redha jek! huh! byk cekadak kang aku pang sekor sekor


7. akira toriyama! tenkyu for your dragon ball comics...i lob u lah! ur comics inspires me in so many way!


8. badrul afrizal: sori sebab aku selalu lupe bawak henset pegi keje..haha!


9. along! ijah nak duet raya! i dont care! i want 10 ringget from you! plus i have been window shopping for baju baby n stroller for my anak sedare..mommy cant wait to see u!!


10. i am sorry for being such a sulker. selamat hari raya maaf zahir batin. u know who u r.



esok pulak day 2...tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

6 comments:



Nazirul said...

gile...hehehehehehe...
i'm always rite what... :D

Nazirul said...

oh aku juga terharu sebabnya nama aku adalah nombor dua dibelakang lady gaga.gile arhhhh...

Shahira said...

aku tak mampu zleqha nok!!!!

riaizzatirazali said...

aku ada buku he's just not that into you. nak pinjam? hehe.

jah!!! mubin mengatasi aku jah??? gila sad weh!!

pujah said...

sumpah ade?? NAK PINJAM!! bukan muben mnegatasi segala gala...aku tgh berpk pasal relationship...muben tu watak sampingan jekk

Nazirul said...

ria.tolong jgn berasa penting super duper ok.tak sesuai.