saye lah ratu cantik !!!

HAI KAWAN KAWAN!!!

aku ade masalah. masalah aku senang jek. AKU NAK TUKA PEEL AKU. ye. aku buang tebiat!

setelah di maki berkati kati oleh ibu dan bapak. aku mengambil keputusan untuk menjadi...

  • LEBIH SOPAN
  • LEBIH AYU
  • LEBIH LEMAH LEMBUT
  • LEBIH KEWANITAAN
  • LEBIH KEMELAYUAN

im saying goodbye to...

  • GILA TAK MATANG
  • kasar nak mati
  • bak kata bos "PUJAH ROCKSTAR"
  • pen-cubet berjaya
  • peng-pow terakus

harus transformerskan diri secepat mungkin demi mencari bakal suami yg boleh bagi duet minyak...haih! KENAPA HARGA MINYAK NAIK?? BADIGOL!!
.
.
.
.
.
.
.
.
hait!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
RATU CANTIK MODE ACTIVATED!




5 comments:



riaizzatirazali said...

first thing u should bear in mind.

gadis ayu lembut sebagai takan mengaku dia cantik. org lain yg akan puji dia cantik. sekian.

yang benar,
dipuji berkati2 tanpa henti.
hihihih *gelak ayu

pujah said...

hahahah! perlu ke ko nk bang aku? ko telah memoral down kan aku!! argh!!!!

riaizzatirazali said...

haha. bkn nak memoraldownkan kau. *cis perosak bahasa ibunda gila* tapi aku nak menyedarkan kau. nak radical sokmo. slow n steady ah. mula2 improve bhgn mak tiri. pastu muka gangster. pastu cara gelak. pastu ko pandai2 sambung sendiri hahahahah!

*encouraging mode gila*

Anonymous said...

pergi jumpa doktor gigi tu dulu.dan ubah perangai tu.. mestilah belajar bersyukur jangan nak mengata orang jer...

pujah said...

saye tadek duet nk jumpe dentist! plis belanje....wuuuu!

mulut saye memang suke mengeji orang...tunggu la da pegi haji...tu pon kalo berubah...awak doa doa kan lah ek...supaya saye tak terkeji awak! hikhik!