pengharapan dan cita cita masa depan

juz now i was busy blog shopping n facebooking...suddenly, my fren ask me, esok PAC kan? yep...dah isi soalan? hoi ade soalan ke?

isi tempt kosong yek!


1) BAKAT: *kejadah ko nak swoh aku tulis bakat ? gileeeee... *

jawapan skema: kepimpinan dan toleransi, semangat kerja berpasukan, komunikasi dan interaksi, ambitious..ability to work under pressure..

WTF...tertulis english daaa...

jawapan btol btol: menyanyi karaoke 3jam tanpa henti, begado 24jam tanpa henti dan tidak dilupakan beleter kalao ade 25 jam pon 25jam jugak beleter




2)PENGHARAPAN DAN CITA CITA MASA DEPAN: *30 minit gak pk nak tulis ape*

jawapan skema:

saya ingin mencari kepuasan bekerja.yang dpt mengeluarkan daya kreativiti dan imaginasi dlm memimpin, membuat keputusan dan melaksanakan kerja. harapan saya adalah golongan muda diberi kebebasan dalam melakukan tugas. cita cita saya adalah untuk menjadi paling berjaya dalam masa 10 tahun akan datang.PALING BERJAYA!


jawapan btol btol bukan chobaaan: *tak smpai 5saat bole pk dgn jayanyeeee*

it was supposed to be

my ambition is to be a successful bright woman, being a super mom with 5 cute kiddo aaaaaaaanndd being able to go to africa to watch wild life.



kesimpulannya: buat essay english lagi senang dari buat karangan bm...HEADACHE!

3 comments:



Qaseh ElyaNas said...

hye ^^ nak tny.. awak da g PAC tu yer??? braper hari? per xtvt sms PAC??

eh..eh.. byk tny lak vee nie kan ^^

pujah said...

1 hari jek..xtvt nye merupakan pebincangan dalam kumpulan..time tu kne byk becakap n melontarkan idea idea bernas ye..kemudian ade interview dgn pegawai ptd..kemudian ade senaman letih nak mati. hehe. sekian

Mohd Arzaiee & Norzitaty Rubaya said...

salam pujah sekarang dh cm ptd jgkla eh...ada speech jgk ke cm assessment 4 ptd?