wedding hapdet!

semalam aku pegi fitting baju pengapit..guess wat? pinggang aku da lebar nyah!! da size 26! uwaaaaaaaaaaaaa....mane dtg 2 inch lebih tu? hah aku tau dari mane...dr nasi yg mkn 3 kali sehari dan juga burger sblom tido..demmit! cmne nk muat korset tu? tensyen seyh! so selepas ini i'll reduce my appetite..no more nasi 3kali sehari..mkn sket jek..malam plak mkn buah..can? can? CAN MUNG!! SUSAH KOT!! tp takpe..demi baju pengapit yg ku idam idam kan itew!~ so im going to start aerobic back! cd aerobic pon da beli..pastu nk swimming dgn tegar..seb bek da ade coach swimming yg baru..ngee=)

haku la maid of honor!! haku pon nak glam jugak!

as for my baju pengapit actually pening gak! sbb tak bekenan baju indon yg tak brape nk lawa tu..aku telah memprotest utk tidak menjadi pengapit..last last mama blanje lagi satu baju pasal nk jugak aku jadi pengapit..ok rasuah anda menjadi..ngeeee :8)...kain material soft lace with lotsa pearl like beads..tak dpt pearl btol..pearl celup pon celup la..design plak cekak musang kt atas tengkuk..then butang bungkus kt baju n cuff kt lengan..pakai with corset (material shantung)..yg paling penting design kt lengan die ikut size lengan..bukan jenis lebar..hopefully tailor tu jahit lawa la kan..sebulan lagi dpt baju tu....tak sabor!

butang bungkus in the front n as a cuff

ok back to wedding update..my sis da fitting baju..lawa gile..tak sabar nk tgk the bridal glow on her face..my mom n papito wudnt stop arguing...whats with all of non stop golfing..memang menyinga la mama kan..dgn asek gado pasal kemah la..lauk la..cendol la..teh tarik la..projector la..dj la..karaoke la..fenin gilaaak! tp yg aku paling tak sabar is nak tgk budak budak gemok jadi flower girl n flower boy..muahhaha...nk babap sekor sekor nnt! tomeyyyyyy

DOH GUANE? pening omak den! tp takpe...slow n steady bebeyh...takat ni abeh gak duet aku nk sponsor kakak aku kawen ni...sponsor hantaran al quran satu ngn cuppies..ngee=) hopefully salam kokot dpt byk..ngeh3...kesimpulan nya wedding is totally pening! bukan wedding aku lagi pon da pening!


p.s: my dream wedding is elope to golok n honeymoon in kok phi phi...ngeh3

0 comments: