exam mende?

exam mende da tua bangke ni? exam ptd! ptd tu ape? ntah la aku pon taktau...ni pon baru nk cari surat interview tuh...minggu ni keje bz banget..semalam bz outstation..arini bz tgk konsert faizal tahir + AMYSEARCH! penat headbanging pon tak abes lagi....kering tekak aku menjerit jerit..

so kite nantikan je la jawapan jawapan menarik atas ketas soalan tu...dgn satu haram info pon aku tak study...bole kata aku pemalas n tak berminat langsung kerja kerajaan...eventhough bapak aku keje kerajaan n paksa aku pg exam ni..aku still tak berminat..maybe hati aku da tepacak kat line oil n gas...kalau keje ptd memang sia sia lah study engineering..sia sia extend satu subjek..sia sia menangis study chemical engineering thermodynamic, study fluid engineering, chemical reaction sume...buat plant design mcm org gila...present macam nak mati...alik alik keje tadek kaitan...

hati ku hanya di bidang ong...sorry ayah..sorry mama...i wanna make big bucks! i wanna earn the utmost experience in my own field! i dont wanna stop my creativity n my ideas...dont effin care! plus my vote pon selama ni will never be dacing..always will be bulan terang benderang..naseb baek tadek parti simbol pelangi..kalo tak da lame aku masuk bertanding jd YB..muahahha!

signing off-PEACE!

3 comments:



Mohd Hazaruddin said...

huhuhu ...

PTD PTD PTD ...
bagi je lah orang lain ambik post tu ...

Syafiq said...

tp aku pn apply pujah..pegi exam gak aritu..klo dpt camne pujah?hehe

pujah said...

susah kot nk dpt..tak penah plak aku tepk leh dapat..koh3