raya raya raya!!

raya aku taon ni ingt kn tak syok..maklom la..mama keje...kalo korang keje nurse or bebini kn nurse..ni la yg korang kne hadapi...keje di hari raya..hukhuk...biasenye rotate..taon ni keje taon depan tak keje...so kne plak taon ni mak aku keje...tepakse raya kt kuantan jek..sangkaan ku bosan raya kt kuantan..sedare mara sume kt tganu n N9..biasenye kalo raya kt kuantan...kitorg satu family hanya tgk tv...lame2 tv tgk ktorg...tadek makne langsung! tp taon ni SGT BES!! tengs to all buddies..kawan2 yg aku tak sangke leh baek smpai ke arini...

raya kedua mlm da lepak mlm2 bute kt starbucks..fyi...aku tak suke lepak tmpt yahudi nauzubillahiminzalik nih..tp sbb tmpt laen still tutup..layankan aje...rabak duet 20 ingget minum air jek...baek aku menyimpan ke, melabur ke, sedekah kt anak yatim ke...(ceh ceh padahal bole wat bli baju baru)....




pas tu ektibiti raya ke 3 n ke 4 konvoi raya ngn GAULS n teruja





mari umah ria timbang berat sekor2..mmg buat hal!



my fav pic!



ntah cmne lah aku bole terbaek ngn korang...aku pon pelik..tp somehow we had a really good laugh and mentally crazy :D

ni plak ngn teruja! hanye pic yg okeyh n mekap approval je yg di release..yg laen muke aku cm langsuir..so tak leh release..tehee=)





keesokan harinye plak balik N9...hehe

kesimpulannye...even raya kalini paling kurang dpt angpau duet raya...tp raya kalini paling mantop!!! yeszaaa!!

0 comments: