alkisah.....

anda tau anda sayang dia pabila....

anda nmpk org yg look alike mcm die (sumpah 70% same) mkn dan dating ngn perempuan laen...

anda tau anda sayang dia pabila....

dalam kepala otak anda tros nak masuk restoren tu n nak bagi penampar laju-laju kt muke si die..anda rase mcm bes je kalo dpt tarik-tarik cakar-cakar pempuan tu n hamun wtfsetn$%&*$%&mawetn
(seb bek masih rasional sbb aku bukan perempuan psycho)

anda tau anda sayang dia pabila....

anda terus amek phone dan kol die sambil dalam dada dah macam tak bole benafas n darah seriau tahap org darah tinggi...(kalo btol mamat yg look alike tu angkat...SAH!!)

anda tau anda sayang dia pabila....

kedengaran suara dia tetapi mr-muke-kau-tanak-mcm-muke-afiq-lagi-ke? masih ligat makan dengan gf beliau...

anda tau anda sayang dia pabila....

anda tak jadi nak marah sbb dengar sore dia yg sgt innocent tak bersalah baru balik teraweh!


SEKIAN! KAMI DA KAPEL BALIK...NEX YEAR JEMPUT DTG! KAMI NAK BERTUNANG!

16 comments:



najatandherlife said...

hahah alhmdulillah .......=)moga bahagia semula sampai akhir hayat...akak ni kadang2 funny..

Nazirul said...

Alhamdulillah.Amin!
Semoga berbahagia!

pujah said...

tenkiyuuuu...malu i~

izwan khan said...

kak pujah..
waaaa ble nk link blog wan..
ahahaha.

sory la kumen lari dr tjuk..
wakakakak

zam_jakal said...

woh..layout baru...hahha..nice2

F said...

Jah..aku dh agk dh..entri seblum ni dh gaya gado ngn bf..anyway..wedding kasi jemput aaa..hesh sume dh nk kawen dh ni..tergugat iman aku..

pujah said...

kawen...baek! aku siap anta rsvp lagi nnt

Anonymous said...

ijah yang gedik.......

F said...

jah..aku tuntut kalau ko x ajak aaaaa..

masmOna said...

jah..amin amin.akan ku sabar menunggu next year! wink wink :)

Siti Nadirah said...

haha..klako mu jah..

x-m(kazikarin) said...

xtau nk gembira ke x..tapi last2 aku tumpang gembira la..hu3..

p I n K a H o L i C said...

dh nk tunang ker??serius??ape2 pon...tahniah..sile ke blog sy ya..br cba2 mnghbskn ms dgn berblog...http://pink510.blogspot.com

Syafiq said...

nak tunang?nanti panggil aku utk amek gmbr ek pujah...hehe

misae said...

haha..dramatic sgguh mu nih..hahaha..nnt aku pg mu tunang..tp oyat awal2 nk apply cuti nih..:P

aini said...

jah..jgn lupa jemput aku sekali..pastu se agi,kawen lalu senang..byk dugaan tunang ni..lg hebat dugaan dekat2 nok kawen..huhu