merajuk la sangat !!!

merajuk??hehe..aktiviti yg slalu kite buat bile kite sedeh..or tak dapat something yg kite nak..or bengang..merajuk is a kind of protest to show our discomfortness on one's event..kalo merajuk ngn mak bapak msti masuk bilik tutup pintu..pastu tak nak makan..then mlm2 bute pegi dapur mcm penyamun n bukak tudung saji..then nmpk makanan still ade..siap tinggal nasi kt kite..then baru kite tau mak bapak kite still sayang kite even diorg tak bagi beli baju roxy or handbag guess yg latest edition..ye ye..aku memang deserve tempeleng laju2 okeh..hehe

tapi ni nak cite bab merajuk ngn boyfren..menarik sungguh edition merajuk aku kalini..ini semua angkara washing machine..aku merajuk atau pon naek angin kerana sebuah washing machine..bedebah punye washing machine!!!last2 muke muncung..siap bole ikat dgn riben..dlm kete diam jek...diam like........................................................

yep diam seribu bahase..protes tuh!huh...sampai je depan pintu umah aku ckp.."awak jgn contact sy selagi sy tak contact awk"...then henset pon dimatikan...itu pon tanda protes yep..konon2 nak tunjuk yg tuan tanah nih still marah n pissed off..pastu tak sampai 30 minit on balik henset..dgn harapan ade sms...hehe..seb baek ade..tapi misi menjual mahal mesti diteruskan...huhu..(encik2 di luar sane.. sile belajar care org pempuan men-psiko kan anda smpai jadi tak keruan yep)...pastu tido dgn tak brape nak nyenyak nye...perjuangan akan diteruskan keesokan hari!yeah!!

esok nye..satu hari tak sms...sile buat bodoh ye puan2..anda kena tabah n kuat semangat supaya tak kontek encik cinta anda..petang pas keje baru die sms..fuuhhh...ingt kn die da tanak sms..coii...wat suspen jek tau!tapi jgn reply lagi tau..tunggu die sms kali ke 2 baru kite reply..ehem..masih jual mahal yep..ngeng!

ikuti sms dari encik cinta...

encik cinta: awk?
diva senget: sy tgh wat keje nih..(nada jual mahal)
encik cinta: hye adinda yg tgh wat keje
diva senget: nak ape?...(pura2 garang)
encik cinta: na awk..wuu
diva senget: g tdo la wak..kate xsihat...(pura2 berhati batu..padehal da sengeh smpai ke tinge)
encik cinta: da sehat sket
diva senget: ok la tu.g la rest.tdo ke ape ke
encik cinta: tak bole nk tdo sbb da ade depan umah awak.wuu.please kuar jap wak
diva senget: bia btol!.............(tekejut beruk tahap cimpanzi)
encik cinta: aah.wuu

pastu kan aku pon cepat2 g sikat rambut..deng!da la rambut mcm pempuan baru pas beranak yg tempek menda alah itam atas dahi tuh..attire sgt hideous okeyh...pakai baju kelawar je time tuh..ye la malam kan..wat do u expect?malu akak tau!seb bek tak bubuh bedak sejuk or tampal biore porepack atas idung..aaaaaaaa

smpai je kt kete encik cinta..die pon twos bg adiah..guess wat..novel stephenie meyer..new moon..uhuk3..sgt cair la kan!terharu sgt..pas amek adiah twos masuk umah k..tak sopan ckp ngn laki mlm2 bute kt lua umah..kate encik cinta..encik cinta pantas mendrive satria nye seperti citer terlalu pantas terlalu garang..hehe!

then dpt sms encik cinta

encik cinta: awak comey pakai baju tu..

hah!its official..aku pon twos cancel merajuk..cair okeyh!the war is over

n they live happily ever after..wee~


ini encik cinta saye..die sgt cute n pandai melt kan ati saye even kekadang tu die agak kayu..hoho...lob u!





p.s: abaikan towel yg tergantung atas pintu tuh..n jgn stare lame2 kt muke encik cinta saye tuh..kang ngigau plak..well..saye tau die sgt charming kan? dah dah! jgn stare!!

8 comments:



zaa said...

ko story kat sini..so after tis ur-so-called encik chenta dah tau la trick ko..tgk cam aku..majuk lame2x..last2x die xlayan..pndi siot buat bodo dgn aku..cett..hahaha

masmOna said...

lawak la ko ni pujah.
hikhik

AmiEr SidhQie said...

uh uh encik chenta ye....

rindu la kt encik cheta awak tu. dia nak belikan saya novel jugak tak? ahahaha..

Mohd Hazaruddin said...

salam,

aku tak baca habis post ...
tapi aku suka majuk ...
meyampah kalau de orang gedik2 nak pujuk aku ...

selamat buat LI k

Aku p UMP harituh, lupa kontek ko ... sori! Jumpa buah hati ku sajak!

pujah said...

hehe..takpe..encik cinta ku jarang bukak tenet..die bz

DiRoT said...

sgt suweeeet walau pon majuk..hehe..

EX-PUO said...

AHAAAHAHAHAHA!
AFIK AFIK
SAPE YG NGORAT SAPE DULU?
MIND TO TELL?

pujah said...

let say same2 gatal..huehue