i lob u ol my preng!

hehe..semalam gile bes..hari yg terbaek..full of activites..pagi pegi maen boling..b4 g maen boling aku bawak dak2 ni g mkn nasi kerabu kt kemira..then g men boling..aku ngn msiae je maen..n ktorg dpt top 10..tadek r hebat mane sebab aku tak excedd 100 pin pon..haha enjoy d pic

seri ngn redza on first set..hehe..loser abes





all d girls..soon to be engineer in d near future..amin

pastu aku cepat2 setel kan boling..sbb nak wat shawls party..subs kepada slumber party..at frst plan nk wat kt court tenis tapi ujan..so revenue ke astaka ump..haha..syok siot..makan2..gelak2..maen game..golek2..gedik2..galak2..tabahak2..conclusion nye mmg bes r!!
shawls party yg bertemakan wajib pakai shawl..colourful n vogue memang happening..hehe


hehe..omel tak beliawanis di atas??

ni cuppies yg wat tegesa2..sbb nak running on time..wuu..anyhow still lookin pretty darn cute!


jom makan yok!!


kalo nk tgk gmbar dgn lebih lanjut..sile add facebook gue..email lily_bud86@yahoo.com

aku ungt nk upload byk gmbar..tp streamyx ni cm haram..tensen tol..berjam nak upload..wuuu

aaaaa...saya sayang amat kat kawan2 sy

kalo kite kawen kite kene dtg tolong tau..pomis!!pinky swear!!~

4 comments:



DiRoT said...

iya iyaaaa an dong..
sayang bangat juga sama kamu..
kawen dtg tolong..??
promise!
tp,make sure bgtau awl2..
nk mntk cuti..
nk carik baju vogue..
ngeh3..

misaeh said...

ohyeh! aku pon nk pinky swear jugop la ihik! muntoh ijau chang...hahahah

iLhAm_bEcKs said...

ala..akk pon ayam gak kan men bowling 2
ngeh3x..
jOm!!lwan boling ag!!
;p

Ilyas Zubir said...

oh aku berasa sungguh dihargai..
gambar aku 1st skali tu~