leteh

bosan bosan bosan. perlu ke keje mcm tadek dunia dah? haih. keje betimbun timbun. ot tu mmg byk la. asek balik malam buto. gilo tadek life. andartu la macam ni. bosan la. procedures. specification. welding. apesal la dpt partner keje yg tak reti buat keje? dah tua bangka pon tak reti2 lagi? aku rase aku dah abes lampi dah. ade jugak org lagi lampi dari aku. perlu ke nk kerut kerut dahi bagai? pang kang naye! sbb workload yg melampau ni la menyebabkan aku da jadi diktator kt opis. kalo aku nak sound. aku sound direct. macam singa dah ni. haih. engineer lelaki pemalas! oi! aku pon nak balik awal jugak. ko bajet aku bujang telajak tadek bf ni seronok sangat la ot smpai malam? oi! aku pon nak ade life jugak! uwaaaaaaaaaaaaaaa! sabar sabar. sabar itu separuh dari sabariah!

kroh!

0 comments: