resipi edisi pose

arini bejaye masak dgn jaya nye tanpe bantuan sesiapa...maklom la..mama keje..sume org mcm pelik..siap gelak2 je sbb aku nak masak...tp aku wat derk je..baling baling da siap..amek kau! sile sile...sile amek bau





sayor pung pang pung pang da siap





mende ni name lala ...biase ade kt pantai timur..pantai barat cm susah cari jek..adik bradek kepah





and the main course..mempersembahkan!!!


jeng jeng jeng!! (bagi efek bunyi sket)


sup tulang hirup skali pasti nak lagi...



ps: sape jadi laki aku memang cepat mati r sebab gemok byk penyakit pas kne penangan air tangan aku! koh koh koh

7 comments:



Nazirul said...

mesti lauk pauk ko tuh tak abes kan jah.hoh!

x-m(kazikarin) said...

ja...

frankly, aku lebih suka nama lauk pauk ko dari wajah lauk pauk ko..ho3...

presentation = 0

^_^

zam_jakal said...

sup beli ke pujah?hahah..mcm sup beli je aku nengok

pujah said...

buat sendri r weyh!! aume abes..siap tambah2 lagi..abes sume nasik...miahaha!

najatandherlife said...

tak tahan tgk sup tulang sedap je..tulang sape akk rembat???hehehe

Donut said...

pooja..

gua ngan chot macam free je weekend ini utk berbuka puasa dengan menu yang sama seperti gambar2 berikut. hurm~~ader can tak?

pujah said...

donut: hang ni sapa? kalo nak bukak pose kt lua roger jek aku