vantage pulak!!

skang utk menjalankan misi nk kawen dan menggapai title puan sri mahfuzah..aku da stat kumpol pinggan mangkuk..nyesal beli set pinggan mangkuk corel tu...sbb skang da gile vantage...ekceli last year beli corelle tu..pastu skang da tadek duet nk beli vantage...utk kaum hawa di sane...msti suke jugak r tgk set pinggan mangkuk ni...porselin tau puan2..harge die baru rm500..tu pon da dapat complete set..pinggan leper, mangkuk nasi, cawan utk 6 org..sume la dpt...huhuhu




vantage skang da masuk tahap baru...da ade furnishing..sweet kn...white in color pastu ade bunge2 pink..kalau pg ssf pon ade..mmg mcm org gile da beta nih..harapkan pokai tadek duet je skang..wuuu..utk furnishing plak range harga mahal sket between 1000-3000...yg paling murah cermin die...sweet gak..murah plak tu..dlm rm300



so sila la melawat website vantage ataupon katalog2 dari makcik2 anda..hehe

http://www.vantage.com.my/index.html

7 comments:



Anonymous said...

canteknye....penin kpale den tengoknye..nnt gue sponser..
afiq

aydeljury said...

minat vintage tableware erk...
try la check Royal Albert or Royal Dalton...
Lagi besh...

pujah said...

afiq chan: ihik...tenkiyu wak!

aydel: mahal tuh..ko la sponsor time aku kawen..bole?

teacher kool said...

ijah..baik mu tunggu guest kasik hadiah kahwin je nanti. kalo aku dah kije, aku hadiahkan. sebutir cawan beserta piringnya

pujah said...

aku nak satu set..complete!! tanak seketul2 nih

khai. M said...

waduh2..bangat sekali...asyik shping saja...bikin ciput macam ini..huhuhu..



http://Kerja-Mudah.com/?ref=1845

Dzila said...

Emmm... akak pun peminat vantage gak... dudlupun byk buat koleksi corelle... sekarang rasa minat vantage plak..kalau minat nak dapatkan koleksi vantage bleh tgk kat sini http://dziladeco.blogspot.com