entri rambu ramba

lagi 11 hari umor aku akan menginjak angka 24. tik tok tik tok........


DUA PULUH EMPAT OKAY!!!



aku slalu rase diri aku cam matang gila..tua gila..sebab dah masuk 20-an..time umor 19 nak masuk 20 rase cam omaigod! angka 2 weh! pastu 21.. pastu 22.. 23......n skang dah nak masuk 24! dayummmmm! tapi masuk je bulan october tibe tibe aku nak ngaku aku 23 la kan???!!! tanak masuk 24 plis!!! actually its not a big deal pon angka 24.. angka 25 tu yg aku kesah sangat!



25= SUKU ABAD DAH IDOP ATAS MUKE BUMI NI!



kenape aku stress?? sbb mama dah bagi amaran, warning, ugutan, blackmail, musik musik indah yang sedap di dengar oleh halwa telinga yang nescaya boleh membuatkan hati ini menangis dan berkecamuk menghentak hentak kaki! ok stop!
.
.
.
.
.
.
.
mama: ijah, next year u must find a boyfriend. i want u to get engage no matter what happen! ingat! NEXT YEAR!!!

ayah: susah susah sangat ayah kawen kan dgn tok siak masjid. boleh kontrol kamu! *mata terbeliak*

me: sobs sobs :8(
.
.
.
.
.
hello!! ingat cari tunang cam cari boyfriend zaman mirc ke??? tipu gila zaman mirc aku sgt lah tak femes nye..tapi skang pon bukan femes pon..ahahah..kate lah aku seorang bookworm who didnt bother into people's life n heck no i dunno people during my school days.


tapi doesnt mean umo da 25 kne betunang ke kawen bagai kan? target aku 26 or 27 nk settle down..tak puas enjoy lagi..YES! memangla aku kaki enjoy. aktiviti aku tiap tiap minggu pon same jek...swimming, shopping, movies, makan makan, lepak lepak jek. cume skang da tambah aktiviti sehat sket which are hiking and teaching the orphanages. cant u see??? im fulfillin my life with something useful apart from enjoy 24-7


tapi aritu kan.............................ade tebace status kawan aku yg da kawen n baru dpt baby.



*sile klik untuk tumbesaran*


dah baca?


ahah ahah ahah!!


HAMEK KAU SILE LA SENTAP!!


sentap aku bukan as in sentap ngn member..nope betty i am very happy for u..u have one cute baby...aku sentap sebab uwaaaaaaaaaaa...aku pon nak jugaaaaak!!! tapi kan camne nk kawen kalo pegang baby pon tak reti? suke budak pon cam jauh sekali? ahahah. okim fine with kids but just in 5 minutes. more than that sile la jadi mak tiri. skali budak budak da nanges nanges, merengek rengek, hentak hentak kaki, baling barang sana sini, buat tantrums? camne? *wondering camne mama bole survive ade anak macam aku?*


saya nak kawen!!!




ps: name anak aku nnt rizky khairina. maksud: rezeki yg baik. COP! JANGAN CURI!!


p.s no 2: camne entri besday bole jadi entri geletis nak kawen?


p.s no 3: i think i miss someone today! woh!





5 comments:



Nazirul said...

i like status betty!!!!hahaha

Anonymous said...

hai2..
i'm ur new fan!can i say that?huhu..br jumpe blog akk ni..ap yg boleh sy ckp,sgt la best bc ap akk dh tls dlm blog ni..kalo bleh nk hr2 ad entry br..huhu..=)

hmm..ap nk ckp lg..haa..name future ank akk sangat best occay~

semoga cepat bertemu jodoh yg beriman dan bertanggungjawab dan hensem!since akk sangat comel..=)*mesti dh senyum sorg2 kn?*..hihihi..

pujah said...

hnnnnnssssss hnnnnnnsssss :8)

Anonymous said...

huhuhu..kembang2 dh yew hidung bc cmmnt sy..huhu...tp maintain cute occay~
lalalalalala...

m U c h ! k said...

errr terase disitu.. bab mama ngn ayah soh ko betunang next year..hakhak... cam senang la plak nk cari jodoh ni.. auduiii... peningggg