maxis yg bodoh

cfT&E4^$*@#%#$^ysdgye$!!!!!!!!!!!!

Wattakuan! aku rase cm bodoh gile jek maxis ni...memang cekik darah ah...bayangkan bil aku skang da 200++..2ari lepas rm160 jek...aku tak sms n kol sape2 pon..3G pon tak..mms pon tak..men tenet kt henset pon tak!!!!badigol punye maxis...mmg pundek! cipet! hamlau! badigol!

takpon ni msti keje enset n97 bodoh tuh...da la susah nk gune..setting pelik kemaen..ade gak aku jual enset tu kang!!!

abes le gaji petame aku..duk membayar bil jek...kawan2..nnt aku tuka no maxis kot..takpon mmg aku takkan pakai dah maxis...k! challo bette!!!

p.s: bodoh punye ananda krishnan

15 comments:



najatandherlife said...

mmg tukar je kak..maxis kuat kencing.
hari tu time gune bil mxs,br pas gi bayar balik2 cek acc dah rm6 padahal tak gune pun

x-m(kazikarin) said...

nanti senang cter..ko bukak line tepon sendiri..bukan susah...pakai tin ngn benang je..

kwang3

Anonymous said...

jual kt aku boleh gop?300rat amacam?ahhahahhahah

riaizzatirazali said...

eh pujah, mengucap2. jgn mencarut2. x manis pmpn mencarut.

mesti afiq x pernah baca blog ko kan? hahaha.

pujah said...

die mmg tak bace pon..kui3

Anonymous said...

Nak buat camne ria,kite sbg manusia ni boleh tngk je ape yang dibuat .

pujah said...

sile sile..sile tengok! miahahaha

Anonymous said...

HOHO.MARRY CHRISTMAS

Anonymous said...

HOHOH..MERRY CHRISTMAS..SYABAS BETTE AMALKAN ...CKP #@%^%& SELALU..OPEN SKET..GUD GIRL.BR X NAMPAK HIPOKRIT,NAMPAK SKET KONKRIT ..YE TAK.

pujah said...

aet$%&ERH6i8UE$^#@$Yg

wattakuan!!!

riaizzatirazali said...

pujah, siapa yg anonymous ni?

riaizzatirazali said...
This comment has been removed by a blog administrator.
pujah said...

takkan ko taktau kot..paham2 sendri

waTI said...

mmg maxis bodo, aku ni da lame x pakai line maxis, da 3 thn kot, number tu pun da tak aktif, tapi maxis still hantar bil tiap2 bulan, ikut pakej, walhal diorang da potong line tu.....bil makin lame makin bertambah, da 8ratus lebey kot utk 3 thn..mamposs la aku xnk bayar...pasal number da kene bar...tapi bil makin bertambahh...ape cer...

Syiman Syareman said...

Yup....sangat2 setuju dengan situasi Maxis pencuri n penipu tu..Agen die cakap RM90/month je untuk pakej Blackberry tapi bile bil datang kuar RM120/month...Bodo punya Maxis. Jangan guna Maxis dah. Ganyang Maxis!